Toon posts:

[Firefox] - Wederom de tabs BOVEN de adresbalk na update

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebben we dit met V57 ook al gehad en met het nodige geklier met de userchome.css bestand de tabs alsnog onderaan weten te krijgen, heeft Firefox wederom met een nieuwe update, naar V70, de toegang naar userchrome.css stopgezet en daarmee dus ook de optie om de tabs beneden de adresbalk te krijgen. Ik snap die lui bij Mozilla niet. Op YouTube schreeuwen ze moord en brand om deze simpele functie in een browser die bekend zou moeten staan als de meest bewerkbare browser, en dit vervolgens niet toe te passen, al was het maar optioneel. Niet iedereen houdt van tabs boven de adresbalk en bookmarks toolbar. Het is een gewenning dat ik niet anders ken sinds ik Firefox voor jaar en dag gebruik. En de logica op het hebben van de tabs onderaan is ook makkelijk te onderbouwen. Als je op een pagina zit en je wilt graag even snel naar een andere tab dan moet die tab zo dicht mogelijk bij je muiscursor zitten. Dat is een praktische reden, een niet-praktische reden is 'ik vind het gewoon niet lijken'.

Weet iemand hoe we de tabs weer beneden de adresbalk (en bookmarks toolbar) krijgen vanaf Firefox V70?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuses: er is een Firefox ervaringstopic, ik heb de vraag cq klacht daar gesteld:

Verwijderd in "[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel vijftien"

Dit topic is gesloten.