Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: Halo Reach, Apex Legends, CSGO.
Werk: Web development en DevOps. Ik heb voornamelijk een heel zooitje RAM nodig voor vm's/docker.
Door die twee dingen wil ik het ook een dual boot maken met ubuntu en W10.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200 (exclusief monitor).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yes:
Monitor: LG IPS277L
Case: Azza Toledo 301
PSU: Seasonic S12ii Bronze 520W
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter. Het hoeft geen RGB beest te worden, ik zie het waarschijnlijk toch niet.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?[i]
De algemene vraag of de build goed is of dat het beter kan. De moederbord en RAM specifiek zijn vrij blind gekozen. Zou ik een groot verschil zien als ik een Samsung Plus neem? Als ik er nog €100 op kan gooien, wat voor verschil zou ik kunnen zien?
Daarnaast is de ASUS Strix 5700XT gekozen boven de Sapphire Nitro omdat er een cashback actie is waardoor het prijs verschil wel groot wordt.
Ryzen 3700X gekozen omdat het met koeler aangeleverd wordt en 2 cores meer heeft, de prijs wil ik er dan nog wel voor betalen.
Gamen: Halo Reach, Apex Legends, CSGO.
Werk: Web development en DevOps. Ik heb voornamelijk een heel zooitje RAM nodig voor vm's/docker.
Door die twee dingen wil ik het ook een dual boot maken met ubuntu en W10.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200 (exclusief monitor).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yes:
Monitor: LG IPS277L
Case: Azza Toledo 301
PSU: Seasonic S12ii Bronze 520W
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter. Het hoeft geen RGB beest te worden, ik zie het waarschijnlijk toch niet.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?[i]
De algemene vraag of de build goed is of dat het beter kan. De moederbord en RAM specifiek zijn vrij blind gekozen. Zou ik een groot verschil zien als ik een Samsung Plus neem? Als ik er nog €100 op kan gooien, wat voor verschil zou ik kunnen zien?
Daarnaast is de ASUS Strix 5700XT gekozen boven de Sapphire Nitro omdat er een cashback actie is waardoor het prijs verschil wel groot wordt.
Ryzen 3700X gekozen omdat het met koeler aangeleverd wordt en 2 cores meer heeft, de prijs wil ik er dan nog wel voor betalen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 331,- | € 331,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX5700 XT O8G Gaming | € 475,- | € 475,- |
| 1 | Monitoren | LG IPS277L-BN Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 465,85 | € 465,85 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 115,85 | € 115,85 |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 51,99 | € 51,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 149,- | € 149,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.698,59 | ||
[ Voor 39% gewijzigd door Exclu op 05-12-2019 00:37 . Reden: tabel met mooie opmaak ]