Ik zoek een?
8kg of 9kg wasmachine
Wat is je budget?
Maximaal 400 euro te besteden
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De was mee te doen, wat anders?
Wat heb je zelf al gevonden?
Niet specifiek, maar dat is hier ook niet aan de orde.
Het gaat om deze wasmachine:
pricewatch: Whirlpool FWD91496WSE EU
Te koop bij de eerste leverancier, genaamd AO.nl, die met 4,5 sterren geen verkeerd beeld geeft.
Wat wel een 'raar' vertekend beeld geeft is de prijs structuur in de Pricewatch. Bij AO.nl komt deze wasmachine best wel goedkoop naar voren, terwijl de concurrentie minstens 30 a 40% duurder is. Op de website van AO.nl staat deze wasmachine ook voor deze prijs, maar mijn gevoel zegt gewoon dat er iets niets klopt. En wat dit gevoel is, weet ik niet. Alsof het om een retour gaat, een refurbished apparaat misschien, en een niet eerdere leveringsdatum dan ZATERDAG??? Het is freaking woensdag nog nu. Morgen verwerken, vrijdag leveren.
Wat mis ik hier?
8kg of 9kg wasmachine
Wat is je budget?
Maximaal 400 euro te besteden
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De was mee te doen, wat anders?
Wat heb je zelf al gevonden?
Niet specifiek, maar dat is hier ook niet aan de orde.
Het gaat om deze wasmachine:
pricewatch: Whirlpool FWD91496WSE EU
Te koop bij de eerste leverancier, genaamd AO.nl, die met 4,5 sterren geen verkeerd beeld geeft.
Wat wel een 'raar' vertekend beeld geeft is de prijs structuur in de Pricewatch. Bij AO.nl komt deze wasmachine best wel goedkoop naar voren, terwijl de concurrentie minstens 30 a 40% duurder is. Op de website van AO.nl staat deze wasmachine ook voor deze prijs, maar mijn gevoel zegt gewoon dat er iets niets klopt. En wat dit gevoel is, weet ik niet. Alsof het om een retour gaat, een refurbished apparaat misschien, en een niet eerdere leveringsdatum dan ZATERDAG??? Het is freaking woensdag nog nu. Morgen verwerken, vrijdag leveren.
Wat mis ik hier?