Nieuw Wasmachine, budget 400 euro, aanbieding te mooi?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1217850

Topicstarter
Ik zoek een?
8kg of 9kg wasmachine

Wat is je budget?
Maximaal 400 euro te besteden

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De was mee te doen, wat anders?

Wat heb je zelf al gevonden?
Niet specifiek, maar dat is hier ook niet aan de orde.

Het gaat om deze wasmachine:
pricewatch: Whirlpool FWD91496WSE EU

Te koop bij de eerste leverancier, genaamd AO.nl, die met 4,5 sterren geen verkeerd beeld geeft.
Wat wel een 'raar' vertekend beeld geeft is de prijs structuur in de Pricewatch. Bij AO.nl komt deze wasmachine best wel goedkoop naar voren, terwijl de concurrentie minstens 30 a 40% duurder is. Op de website van AO.nl staat deze wasmachine ook voor deze prijs, maar mijn gevoel zegt gewoon dat er iets niets klopt. En wat dit gevoel is, weet ik niet. Alsof het om een retour gaat, een refurbished apparaat misschien, en een niet eerdere leveringsdatum dan ZATERDAG??? Het is freaking woensdag nog nu. Morgen verwerken, vrijdag leveren.

Wat mis ik hier?

Afbeeldingslocatie: http://www.everythingtech.nl/online/was.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:01

orf

Er lijkt mij niet zoveel mis te zijn. De winkel heeft een Thuiswinkel Waarborg. De recensies op Tweakers zijn goed. Bij mij staat de eerst mogelijke leverdag op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:12
Al eerder een oven besteld. Mogelijk hebben ze het nog druk van black friday/cyber monday gezien ze een hoop in de aanbieding hadden en die moeten ook geleverd worden. Helaas niet de koelkast die ik wou, maar goed ik moest weer het top model hebben.

Snap je wantrouwen, gezien de drie sterren gasten de crappy shops zijn en de 4 sterren erna de traditionele winkels met traditioneel dezelfde prijzen. :Z

[ Voor 33% gewijzigd door Cardinal op 04-12-2019 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:34

Esumontere

Floep, banaan.

orf schreef op woensdag 4 december 2019 @ 22:47:
Er lijkt mij niet zoveel mis te zijn. De winkel heeft een Thuiswinkel Waarborg. De recensies op Tweakers zijn goed. Bij mij staat de eerst mogelijke leverdag op vrijdag.
Thuiswinkel waarborg is een waardeloos plakplaatje dat elke webshop kan kopen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
orf schreef op woensdag 4 december 2019 @ 22:47:
Vrijdag zie ik niet in mijn lijst, ik weet niet waar jij vrijdag ziet, maar als ik em toevoeg in mijn winkelmandje en verder ga krijg ik dit voor m'n neus:

Afbeeldingslocatie: http://www.everythingtech.nl/online/levering.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Misschien zijn de bezorgers al compleet volgeboekt voor de rest van de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nu is ineens prompt verloren de optie om Zaterdag te bezorgen ook ineens verdwenen en kan het artikel pas vanaf donderdag 12 december worden geleverd. Wat is hier gaande? Waarom kan het niet geleverd worden op maandag, dinsdag of woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 23:46

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zou zeggen, bestel 'm gewoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:56

Grvy

Bot

Anoniem: 1217850 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 23:21:
Nu is ineens prompt verloren de optie om Zaterdag te bezorgen ook ineens verdwenen en kan het artikel pas vanaf donderdag 12 december worden geleverd. Wat is hier gaande? Waarom kan het niet geleverd worden op maandag, dinsdag of woensdag?
Omdat de wereld niet draait om wat jij wilt en wanneer jij het wilt?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb em besteld, puur op basis van de goede recenties hier, en om het feit dat het waarschijnlijk nog om een actie ging mbt Black Friday, en deze wasmachine normaal gesproken stukken duurder is. Leveringsdatum is nu donderdag 12 december, even geduld dan maar. Qua specificaties is dit geen verkeerde wasmachine voor dat bedrag. Een Whirlpool, 9 kg, met heel veel opties als dat filmpje moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 19:27

IkWilbert

Het is mij!

Zelf ook de droger en wasmachine (AEG) van AO, gewoon te vertrouwen en perfect geleverd en aangesloten op zolder :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit ga je niet menen:

https://www.ao.nl/product...T.z_MT=Price%20Comparison

Iedereen die hier roept AO.nl is een prima leverancier sluit zijn deuren? Failliet? Feestdagen sluiting?

Nu mag ik nog maar hopen dat mijn wasmachine donderdag nog geleverd word.

Volgens de link in de mail zou ik em wel moeten krijgen, want hierin staat:
code:
1
2
3
4
5
Je bestelling ANL419XXXX zal er zijn op:

12 december

Huidige status: De koerier heeft je bestelling ontvangen

"De Koerier heeft je bestelling ontvangen". Nou, hopen dat dit goed gaat. Weet iemand iets meer over de status van AO.nl?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 1217850 op 10-12-2019 05:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Raar, het is een beursgenoteerd bedrijf dat winstgevend is. Wikipedia: AO World

Vestigingen in Duitsland en het VK zijn wel gewoon open. Dus ik denk niet aan een faillissement, blijkbaar trekt men zich terug van de Nederlandse markt.

[ Voor 13% gewijzigd door bombadil op 10-12-2019 06:10 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30
https://www.retaildetail....rlandse-webshop-na-4-jaar

In NL dus verlieslijdend, dat is de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 08:25

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica