Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kodi Shield TV crasht bij (proberen) updaten filepath

Pagina: 1
Acties:

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 20:07
Ik heb recent een nieuwe NAS gekocht en wilde deze aan Kodi koppelen. Ik was vergeten m'n oude NAS van Kodi af te halen, maar dacht alsnog dat ik zonder problemen de nieuwe zou kunnen koppelen.
Nu sloeg Kodi eerst steeds op tilt bij het opslaan, mogelijk omdat hij de hele library niet meer kon vinden en kon ik dus niks meer. Hierna heb ik het hele programma maar gedeinstalleerd en opnieuw er opgezet, maar hetzelfde probleem bleef. Ook heb ik via 'apps' clear data gebruikt; geen verandering.
De opties die ik verder zie vereisen een install van Fresh Start of een soortgelijk programma, maar Kodi slaat op tilt voordat ik zoiets eventueel toe zou kunnen voegen.

Is er verder nog een optie voor te vinden, buiten (slechts mogelijk) een hard reset van de hele Shield? Ik weet zelf ook niet of er een verborgen Kodi-map onverwijderd via een file manager te verwijderen zou zijn, dus dat heb ik nog niet geprobeerd.

Een andere optie is Plex in te stellen, maar ik stream het liefste van een NAS naar m'n Shield TV zonder op de NAS iets te installeren en/of een account aan te maken, en volgens mij is dat niet mogelijk? Ik kan voor zover ik zie enkel interne locatiebronnen selecteren voor Plex in ieder geval.