Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Voor m'n (kleine) kids zoek ik een goede oplossing om draadloos muziek naar twee koptelefoons te streamen. Dit om de herrie in huis een beetje te beperken...

Na véél geGoogle kom ik wel op dingen als Wearhaus Arc headphones / Bose Music Share / Music Share in iOS met bijv. Beats... maar dit is allemaal nét niet wat ik gedachten heb...

Mijn wensen / eisen:
  • Draadloos
  • Optie tot streamen naar twee koptelefoons tegelijkertijd
  • Werkend met AppleTV 4K / iPad 2019
  • Enigszins "betaalbaar"
Iemand enig idee wat een beetje een goede oplossing is / heeft iemand ervaring op dit gebied??
Neem toch niet aan dat ik de eerste ben met deze vraag / queeste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-07 16:11

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Voor rond de 30 euro kun je Bluetooth audio splitters kopen (Amazon) die dit voor je doen.

Dan verbindt je de 2 headphones dus niet met het Apple device, maar met de audio splitter en die splitter sluit je aan op de audio uitgang (via verloopkabeltje indien nodig.)

Dit is het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
Hann1BaL schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:15:
Voor rond de 30 euro kun je Bluetooth audio splitters kopen (Amazon) die dit voor je doen.

Dan verbindt je de 2 headphones dus niet met het Apple device, maar met de audio splitter en die splitter sluit je aan op de audio uitgang (via verloopkabeltje indien nodig.)

Dit is het makkelijkst.
Splitter kan je niet echt direct aansluiten op AppleTV zelf (geen uitgang op AppleTV zelf).
Maar kan misschien wel op de versterker, desnoods TV.

Nog best een goed idee dus! Dank!

Heb je toevallig nog tips welke splitters de betere zijn? Of maakt dat niet zoveel uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-07 16:11

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Eerlijk gezegd niet. Ik heb dit ooit eens ouderwets opgelost met een 3.5" splitter en bedrade headsets op een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
Hann1BaL schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:05:
Eerlijk gezegd niet. Ik heb dit ooit eens ouderwets opgelost met een 3.5" splitter en bedrade headsets op een iPad.
Ja het gaat bij mij grotendeels om tv/AppleTV en soms de iPad...
Maar zal eens dat BlueTooth splitter-idee uitzoeken! Dank!