betreft een ssd in een windowssserver; alle updates stapelen zich op; ik heb opgeschoond.. ik heb schijfopruiming gebruikt.... de totale hoeveelheid die eigenlijk wegkan.. dus deopschoning van overtollige back-upbestanden v/d servicepack en de windows-updates worden aangegevn als verwijderbaar door de voorbereding van schijfopruiming; ik heb alle raad op het Internet al gelezen en geprobeerd.. en ik blijf met minder dan 5.. 6GB zitten als vrije ruimte; schijfopruiming ziet tegen de 10GB maar bij het opschonen blijft alles staan... ik weet precies welke bestanden het zijn, maar je kunt ze niet deleten... of door de toegang proberen te veranderen, het lezen en schrijven aan te passen, de eigenaar opnieuw instellen. ik krijg die bulk onnodige overbodige updates over updates maar niet weg. het grootste stuk software is ccleaner, de program files nemen het minste ruimte in
...
...
[ Voor 39% gewijzigd door bartvanzummeren op 06-12-2019 10:06 . Reden: ik was blijkbaar onduidelijk, misschien wordt het zo wel begrepen ]