Matrox en garantie

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Hi

Ik heb een Matrox Marvel G200 video edit. Daar zit een kastje bij met diverse audio/video in- output.
Nu is onlongs de VIDEO-OUT (via tulp) verrot gegeaan. Weetnie hoe.. maar tis zo. ALLES werkt verder nog.
Als ik op de doos kijk is de zin "Waranty and technical support/ 3years parts" het enige wat ik kan vinden over garantie en met name de tijdsperiode. De kaart is gekocht op 26 juli '99.
Weet iemand hoe het zit met garantie bij Matrox?

Alvast bedankt,
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Gewwon terug naar de winkel, onnozel gezicht opzetten en zeggen dat je een nieuwe wil !! Laat ze maar eens meilijk doen, dan hang je het verhaal van die drie jaar op enz..

Laat je niet afschepen, gewoon eisen, die kaart is gewoon stuk gegaan !! Bovendien heb je vanuit de winkel ook een jaar garantie !!

Gewoon doen, en een beetje verontwaardigd overkomen!! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/devil.gif

Je hebt garantie dus sturen ze hem waarschijnlijk gewoon op, probeer gewoon een andere te krijgen, anders moet je weer wachten!!

Laat het nog even weten !!

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
psychotic ;
ThX for reply ... alleen euh.. ik heb 'm van de groothandel. So far no problem, alleen deze kaart is NIET meer leverbaar (zelf zullen ze niet kunnen reparem dus opsturen ...weetnie ofze dat doen).
Tegen een kleine vergoeding ben ik bereid de mijne in te leveren voor de G400 versie (video edit is het zelfde, maar dan dus de G400) welk e nu zo'n 200 (ex) duurder is.
Maart inderdaad, ik ga maandag maar eens langs bij de gasten.

GrtZ
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

..Bij mijn weten heeft een fabrikant de verplichting om een produkt vijf jaar lang te ondersteunen..Je hebt rechten. Wat ik ervan begrijp het je niet met die kaart zitten kloten en zowel, dat weten zij niet !
Laat je niet te makkelijk afschepen voordat je eventueel de beurs trekt, laat hun het probleem van jouw maar oplossen !!

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
psychotic ;
Zolang tulpje in tulpje uit niet onder kloten valt (what's in a name?)heb ik inderdaad alleen standaard gebruikershandelingen gericht.
Ben het met je standpunt eens.. maar wil best voor weinig knaken een hele nieuwe (namlijk de kaart met de decoder en randapp. met c'necties) maar ik zal maandag ff de results posten.
Voor alle ander tweakers: werkze (die gaan nog wel ff door) ik ga lekker de kroeg in.
ThX for thinking with me. Maandag post ik dus ff de results van de hardware-boer.

Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ja lekker Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif.

PC Specs

Pagina: 1