Op korte termijn huren voor korte periode in omg rotterdam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Wij zoeken ivm problemen op zeer korte termijn een kort huur huis/flat/kamer voor een gezin 2 volwassenen en twee kleine kinderen.

Ik heb al even gezocht op airbnb maar daar zijn de prijzen ivm kerst zeer hoog (2.5/3000 euro voor 1 maand)
Wij zijn al hard op zoek naar een koop woning maar ivm problemen kunnen wij niet langer meer bij het huis blijven in wonen waar wij nu zitten en moeten er op zeer korte termijn uit.

Heeft iemand wat tips ik heb al gekeken naar airbnb, funda, vestia en marktplaats, is er iets in omgeving vlaardingen/spijkenisse/rotterdam?

Tips zijn zeer welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-08 09:54

MeneerHart

Mess with the bull..

Antikraak accepteert meestal geen kleine kinderen :(
AdHoc beheer in ieder geval niet (zaken mee gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:31
Tja. Korte termijn en korte periode in de winter zou ik aan vakantiewoningen denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Dit klinkt niet als iets waar je voor bij Tweakers moet zijn. De nood lijkt dusdanig hoog dat je hier zeker ook bij de gemeente moet checken. Zeker gezien er kinderen in het spel zijn.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purzelbaum
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-09 21:56
Gemeente, woningbouw, vakantiepark, plaatselijke daklozenopvang, familie/vrienden.

Afhankelijk van de nood en wie dat veroorzaakt heeft zijn er instanties die jou kunnen helpen. Deze bereik je het beste via de gemeente of de instanties die daklozen helpen/opvangen.

Voor alleen de kerstvakantie kan je ook een oproep plaatsen op de lokale uni. Vast wel een studentenhuis waar 90% van de bewoners de vakantie bij de ouders doorbrengt.
Pagina: 1