Toon posts:

PCI Ethernet Adapter die niet weggaat.

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Helleu..
Ik wil een netwerkkaart installeren, maar zodra ik de (PCI) kaart erin zet, vindt hij meteen een PCI Ethernet Adapter. Windows 98 vindt geen driver hiervoor en als ik op de win-cd laat zoeken pakt ie ook niks. Deze staat dan met een uitroepteken bij 'Overige Apparaten' en de netwerkkaart werkt niet. Overigens ziet de installatie van de netwerkkaart er wel goed uit, tenminste: geen uitroepteken. Tot dusver ook geen andere driver gevonden... ik ga zo nog ff naar windrivers.com, misschien dat ik daar wat wijzer wordt, maar als iemand hier nog een tip heeft, GRAAG! Het gaat overigens over een: 3com Etherlink 10/100 PCI 3c905C-TX-M.

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35

-

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

download de drivers op de 3 com site .. bouw de 3 diskettes en installeer de kaart opnieuw en zodra er om drivers gezeurd word gooi je de flop erin en verwijs je hiernaar .. ( kijk wel ff op welke van de 3 floppen de windows drivers staan ) klaar.

De 3c905 is ongeveer de meest gebruikte netwerkkaart dus die moet je zo kunnen installeren

Sucses !

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Idd een zeer bekende kaart waardoor ik me afvraag waarom die niet automatisch wordt herkend. Als het goed is moet je ook een cd-tje bij die kaart hebben gehad met de drivers..:?

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 11:54 schreef DaQuillA het volgende:
Idd een zeer bekende kaart waardoor ik me afvraag waarom die niet automatisch wordt herkend. Als het goed is moet je ook een cd-tje bij die kaart hebben gehad met de drivers..:?
Of een voorraadje floppen (3 stuks) als je de bulk versie krijgt....

Verwijderd

Topicstarter
Helder en bedankt, zou inderdaad geen troubles moeten geven gewoon... maar goed. THX!
Pagina: 1