"Never settle for average, when you were born to stand out!"
Vraag
Alle reacties
Geen subscriptions? Apple Arcade?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Je zal toch moeten toelichten welke diensten je actief hebt. Bijv. het €1 iCloud 50GB abo oid. Daarvoor zal je een betaalmethode moeten houden die niet Apple Pay is, want daar is dat weer niet voor.
I reject your reality and substitute my own
... de foutmelding zegt toch genoeg?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ah ok, als dat zo is verklaard dat het al... ik heb namelijk iCloud 50GB lopend.nelizmastr schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:36:
Je zal toch moeten toelichten welke diensten je actief hebt. Bijv. het €1 iCloud 50GB abo oid. Daarvoor zal je een betaalmethode moeten houden die niet Apple Pay is, want daar is dat weer niet voor.
Ik was er alleen niet van op de hoogte dat dit niet kan met Apple Pay, ik heb daar geen melding over gehad namelijk.
"Never settle for average, when you were born to stand out!"
ApplePay is volgens mij niet in staat automatisch te incasseren voor abonnementen. Ik kan namelijk PayPal ook niet weghalen i.v.m. de 50GB iCloud uitbreiding.The_Prodigy1982 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:15:
[...]
Ah ok, als dat zo is verklaard dat het al... ik heb namelijk iCloud 50GB lopend.
Ik was er alleen niet van op de hoogte dat dit niet kan met Apple Pay, ik heb daar geen melding over gehad namelijk.
I reject your reality and substitute my own
Pagina: 1