Logitech k800 Toetsenbord doet raar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejoen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-05 20:27
Hoi Allemaal

Sinds vandaag krijg ik op mijn toetsenbord vreemde aanslagen en heb het idee dat mijn toetsenbord stuk is? Voordat ik een nieuw ramplankje koop vraag ik nog advies voor een eventuele oplossing. Google gaf helaas geen uitkomst.
De vreemde aanslagen zijn bijvoorbeeld: spatie geeft een 5 en een spatie. Pijltje naar links een m ,de v geeft vq.
Hieronder een voorbeeld van een zin die ik normaal typ, zonder te verbeteren (nee het zijn geen typfouten ;)

Het5 is5 ech0t5 h0eel5 erg5 klote5 m5 te5 typen5.5 Ik5 h0eb5 geen5 rare5 vqerbeteringen5 getypt.o

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 14:32

Nibbz

Postmaster General

is er vocht in gekomen?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-05 08:37
Al eens op een andere pc geprobeerd?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejoen
Er is geen vocht ingekomen, Ik heb hm zelf ook open gemaakt maar hij was vrij schoon voor een toetsenbord. Een andere computer heb ik helaas nog niet kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejoen
Een andere computer geeft hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 13:30

kakashi

respect my authoritah

lijkt op kortsluiting tussen bepaalde toetsen, al vind ik de combie 5 en spatie gek die zitten nou niet echt dicht bij elkaar.
misschien dat die controller een geke stroomstoot gehad heeft en dat die over de zeik is.

denk niet dat die makelijk te maken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejoen
Bedankt voor het meedenken, ik denk dat jullie gelijk hebben dat het niet te repareren is maar wilde het zeker weten alvorens ik een nieuwe zou bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quadro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-05 23:36
Rejoen schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:36:
Bedankt voor het meedenken, ik denk dat jullie gelijk hebben dat het niet te repareren is maar wilde het zeker weten alvorens ik een nieuwe zou bestellen.
Nou, probeer anders eens het repareercafe!

Als het een simpele kortsluiting blijkt te zijn is dat VAST op te lossen door een knappe kop met eenn multimeter en een soldeerbout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejoen
Hmm daar had ik niet aan gedacht, ik ga kijken of in mijn omgeving een repaircafe zit met iemand dit dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 13:30

kakashi

respect my authoritah

Pagina: 1