Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Boze reviews

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

• quadrofource
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 17:28
Beste Admins,

Vandaag had ik ChrisFixz een berichtje gestuurd naar aanleiding van een advertentie over een pc. Er stond foutieve informatie (leugens) in de beschrijving en ik attendeerde hem hier op. Dit beviel hem niet zo goed en nu staan er een aantal boze reviews op mijn profiel welke onder meerdere accounts van hem vandaan komen. Ook lijkt hij zelf reviews op zijn account te plaatsen aangezien deze er net nog niet stonden. De laatste 4 reviews bij mij zijn door hem geplaatst.

Zouden jullie alsjeblieft de reviews kunnen verwijderen?

Alvast bedankt :)

I7 9700K + RTX 2070 + 16GB DDR4 @3000

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:28

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De reviews zijn weg.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True