elektronisch veiligheidsgordijn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polb
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-10-2021
Heeft er iemand kennis van de elektronische veiligheidsgordijnen ?

Ik vind enkel die met een zender/ontvanger, maar ik heb een veiligheidsgordijn nodig zonder reflector of ontvanger.
Onze personenlift heeft zo een veiligheidsgordijn nodig die ik aan de bovenkant aan de deuropening kan bevestigen, en ik vind ze niet.

Kent er iemand een (web)winkel waar je liftonderdelen als particulier kan kopen ?

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:10

Reptile209

- gers -

Waarom zou het niet van links naar rechts kunnen, zodat je wel een zender en ontvanger kunt gebruiken?

En ik hoop dat dit als extraatje is, en dat je niet zelf aan een lift aan het sleutelen bent. Want als er dan met jouw klusoplossing wat misgaat, kan dat nog wel eens een lift naar de rechter opleveren... :X

Heb je geen leverancier/onderhoudsclub voor die lift die dit voor je kan doen?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:10
Wij gebruiken op onze AGV's laserscanners maar die zijn niet even te installeren en je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Ook mijn advies is om, als het om veiligheid gaat, er een erkend bedrijf bij te halen. Aansprakelijkheid is wel een dingetje namelijk. Mensenlevens misschien nog wel iets meer...
(Ja ik ben mij ervan bewust dat het laatste het belangrijkste is, daarom schrijf ik het zo op ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Onze personenlift heeft zo een veiligheidsgordijn nodig , en ik vind ze niet.
Daar zijn redenen voor ;)

Repareren doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@Polb Zoiets moet je hebben. Dit zijn infrarood sensoren die obstakels op zich prima detecteren. Wordt ook een boel gebruikt in de schuifdeuren wanneer die in een omgeving hangen waar geen fotocellen gebruikt kunnen worden: https://partsunited.com/p...an-1-relais-uitgang-zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Interpreteer ik het goed als ik lees dat je zelf aan de veiligheidsinstallatie van een personenlift gaat rommelen?
Pagina: 1