Toon posts:

[linux]msn vervanger???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heyz,

ik wist niet of deze draad in SO of N-WOS moest, ik dacht hier.
weet iemand een goede msn vervanger voor linux?? ik zit namelijk achter wingate, en imici en jabber komen niet online, everybuddy komt wel online, maar ik kan mn contactlist niet zien!!!! weet iemand een goede msn vervanger waarmee je je contact list kan zien???? en ik hoorde dat er een prgje was waarmee je win programma's op linux kan draaien, misschien is dit een oplossing???

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/reviews/2330/1/

check dit 'ns, misschien bedoel je zoiets?

edit:

ik moet beter lezen |:( niet alleen de topictitel... :(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Voor wat betreft windows toepassingen te draaien kun je b.v. wine gebruiken...
Zie ook de faq...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/15#15

(gebruiks vriendelijke link geplaatst :)

Of msn daar in werkt weet ik niet, heb ik niet geprobeerd....

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:12

zwik

randomized

Ik heb ook last van dat ie die lijst niet laat zien. Iemand een oplossing toevallig ?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kmsn is ook wel aardig :) Leuke ervan is dat zogauw iemand een chat naar jou opent jij ook meteen een venster krijgt (kun je ze voor zijn: 'zeg het maar' :)) en als ze het venster sluiten krijg je daar ook een melding van (kun je ook weer een opmerking over maken :)).

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:12

zwik

randomized

Op woensdag 01 augustus 2001 20:30 schreef Bigs het volgende:
kmsn is ook wel aardig :) Leuke ervan is dat zogauw iemand een chat naar jou opent jij ook meteen een venster krijgt (kun je ze voor zijn: 'zeg het maar' :)) en als ze het venster sluiten krijg je daar ook een melding van (kun je ook weer een opmerking over maken :)).
Gaat ik gelijk ff uitproberen :9 .

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

everybuddy werkt perfect, maar je moet alleen je lijst opnieuw opbouwen! Als dat niet teveel moeite is dan is everybuddy perfect!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
gabber (jabber voor linux) is nog beter, die houdt je icq en msn contacts bij op een server (net als msn), heb je overal je contacts bij je.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

De perfecte vervanger van MSN voor linux heet LICQ :D
Ik vind persoonlijk dat ze MSN moeten verbieden MS heeft al zoveel monopolies en nou deze ook nog, <zucht>, om moedeloos van te worden.... Allemaal aan de ICQ! :P
Pagina: 1