Beste allemaal,
Ik heb vandaag een PC voeding weten te bemachtigen
en wil hiermee een beetje experimenteren. Mijn uiteindelijke plan is om zelf een regelbare voeding te maken, onderdelen zijn al besteld. Ik heb alleen een spanningsbron nodig. En het liefst een beetje een krachtige. Deze PC voeding heb ik aan de praat gekregen, keurig 12 volt, 5 volt en 3.3 volt en niet te vergeten de -12 volt. Na een beetje priegelen heb ik uiteindelijk 24 volt spanning weten te krijgen door de 12 volt en -12 volt lijnen te gebruiken. Volgens de specs kan de -12 volt slechts 0.8A leveren.. Ik wil graag weten welk vermogen ik uiteindelijk uit mijn gemodificeerde 24 volt voeding kan halen.
Ik heb er al een verwarmingselement aangehangen en ik krijg kortstondig een een stroom van 3A maar deze zakt al snel naar 1,2A.. Niet gek want je hebt te maken met een verwarmingsweerstand.
Iemand enig idee?
In ieder geval is het gewoon lekker hobbyen en experimenteren.. gewoon voor de leuk
Ik heb vandaag een PC voeding weten te bemachtigen
Ik heb er al een verwarmingselement aangehangen en ik krijg kortstondig een een stroom van 3A maar deze zakt al snel naar 1,2A.. Niet gek want je hebt te maken met een verwarmingsweerstand.
Iemand enig idee?
In ieder geval is het gewoon lekker hobbyen en experimenteren.. gewoon voor de leuk