Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik kan mijn pagina op Facebook niet meer beheren

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

Vraag

• Geertwa
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 03-12 16:13
Hallo,

Ik heb een probleem met Facebook en dat probleem luidt als volgt;

Mijn account is door Facebook verwijderd, dit omdat het account geen persoon was maar de naam had van mijn praktijk en dat mag blijkbaar niet. Nu is het zo dat de pagina die gekoppeld is aan dat account nog wel bestaat, maar ik die niet meer kan beheren. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat ik kan doen om de pagina of over te zetten naar een andere beheerder of te verwijderen? Ik heb al geprobeerd het account te resetten etc, maar dit mocht niet baten.

Ik hoor graag of er iemand wat weet die mij verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Geert

Alle reacties

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 06-12 23:28

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Contact opnemen met Facebook. Wij zijn hier niet de klantenservice van FB die er wat aan kan veranderen. Tevens is dit geen vraag voor AZ, maar kan het gewoon in CSA. :) Vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True