Autoverzekering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:29
Ik ben verzekerd via een tussenpersoon bij ASR. Ik heb nu 5 schade vrije jaren opgebouwd en heb All-Risk. Ik heb een Toyota Aygo dat al bijna 10 jaar is (Mei 2020) en bij Total loss krijg ik nog eens 6.300 euro, daarom ben ik nog steeds All-Risks verzekerd.

Vanaf Januari 2020 betaal ik 51,28 euro per maand bij mijn huidige verzekering. Ik kan overstappen via mijn eigen tussenpersoon naar Allianz voor 41,- euro per maand voor All-Risks met behoud van mijn total loss van 6.300 euro.

Ik kan naar Casco Beperkt maar ik betaal dan 36 euro per maand en ik verlies total loss en het verschil is dan nog maar 5 euro met All-risks. Bij ASR met Cacso Beperkt betaal ik zelfs 45 euro per maand.

Bij vandalisme heb ik nu bij mijn huidige verzekeraar geen no-claim, maar bij Allianz moet ik dit voor lief nemen maar ik betaal wel 10 euro minder per maand.

Ik heb gelukkig geen jaarcontract en kan dus iedere maand overstappen.

Ik heb gekeken naar Allianz Direct en daar betaal ik zonder tussenpersoon 39 euro per maand. Alleen heeft mijn tussenpersoon gezegd dat ik bij Allianz Direct alles zelf moet regelen en mij succes heeft gewenst, want de comminucatie met Allianz is nog al lastig volgens mijn tussenpersoon.

Graag zou ik hier discuseren. Mijn gedachten is dat Allianz met All-Risks het beste is en gezien die 5 euro besparing niet veel meer uit maakt en ik bij eventueel schade ook gedekt ben waarbij vooral "Total Loss" gedekt is voor 6.300 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 03-12-2019 15:03 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 14-05 22:04
Ik kan hier niet veel inhoudelijk op reageren, buiten dat ik inderdaad zelf ook heb ondervonden dat de 'service' van Allianz niet te best is.

Een verhaalbare schade bij mijn auto heeft ruim een jaar geduurd voordat het afgehandeld was.
Als ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik een botte mevrouw aan de lijn die zei: 'Als er nieuws is krijg je post, het heeft geen zin om te bellen' (en toen waren we al ruim 10 maanden verder).

Maargoed, Allianz is voor mij 25 euro per maand voordeliger dan de nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:47
Ik zou zeggen; Doe waar jij het beste van slaapt.
Al vind ik het wel vreemd dat er een vaste waarde bij total loss in de polis staat, meestal kijken ze naar de dagwaarde.

Zelfde met een zorgverzekering. Sommige slapen het best wanneer ze het hoogste eigen risico hebben en geen aanvullende verzekeringen en anderen slapen het best wanneer ze alles maximaal verzekeren en daarvoor een hoger maandbedrag betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Weet je heel erg zeker dat de huidige total-loss waarde van je auto €6300 is? Voor vijf jaar geleden geloof ik dat, maar voor een 10 jaar oude Aygo klinkt het nogal hoog. Doorgaans kijken verzekeraars altijd naar de dagwaarde. Anders zouden mensen hun oude auto immers liever plat rijden dan verkopen ;)

Gezien de leeftijd van de auto zou ik sowieso voor beperkt casco gaan, bij welke aanbieder je dat doet moet je inderdaad zelf bekijken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:43
Je weet dat de dekking de dagwaarde is? Je kan beter rekenen op 3000/4000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:28
MadMarky schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:42:
Anders zouden mensen hun oude auto immers liever plat rijden dan verkopen ;)
Wel zorgen dat iemand anders je plat rijdt, anders gaat je premie flink omhoog. Dan zit je weer jaren met een hoge premie.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:37
Link-droppen is niet de bedoeling als iemand om een inhoudelijke discussie vraagt.

[ Voor 71% gewijzigd door deepbass909 op 04-12-2019 17:05 ]

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvDelft86
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-05 14:32
Ik heb toevallig een aantal maanden geleden ook te maken gehad met Allianz omdat ik vanachter aangereden was voor het stoplicht. Mijn auto total loss. Degene wiens schuld het was was overduidelijk. Ook heeft de tegenpartij dat netjes aangeven, schadeformulier netjes ingevuld, alles goed geregeld.
Toch heb ik zo'n 6-7 maanden moeten leuren om mijn centen te krijgen van deze maatschappij. Persoonlijk dus zeer slechte ervaringen met Allianz.

3840 WP, ZW, 38° hellingshoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiaomiGlobal
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23-03-2020
€ 51,28 premie per maand voor een Toyota Aygo van 10 jaar oud is inderdaad heel veel geld: de waarde van die auto is net € 3000 a € 4000 als dagwaarde, wat je bij een totalloss zou krijgen. Weet je zeker dat je niet verkeerd ben geïnformeerd?

Of heb jij een Toyota Aygo GTi? Want € 6300 is echt niet de dagwaarde. Hoe dan ook, zelf zou ik op Independer lekker gaan vergelijken: ik zit bij Inshared en ben daar WA+ verzekerd, voor ongeveer € 35 per maand.

Wat ik fijn van Inshared vind, is dat ze gratis verhaal service hebben. Je hoeft dus niet zelf een tegenpartij aansprakelijk te stellen. Maar ze werken natuurlijk wel samen met ABS Schadeherstel, waar ik geen fan van ben. Dus bij eigen schuld, heb je geen keuze uit waar je het laat maken.

Schadebedrag werd trouwens bij Inshared voorgeschoten, waarna ze het op de verzekering van de tegenpartij verhalen. Je wacht dus geen maanden op een schadevergoeding.

[ Voor 10% gewijzigd door XiaomiGlobal op 03-12-2019 18:21 ]

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Erg leuke discussies. Ik was vanochtend bij mijn tussenpersoon op kantoor en in zijn computer stond bij total loss krijg ik €6.300,- ik vond het ook raar hoog maar dat is wat ik zou krijgen bij Total Loss

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Van der Berg schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:05:
Erg leuke discussies. Ik was vanochtend bij mijn tussenpersoon op kantoor en in zijn computer stond bij total loss krijg ik €6.300,- ik vond het ook raar hoog maar dat is wat ik zou krijgen bij Total Loss
Staat dat zwart op wit op je polisblad? Anders zou ik er niet te hard op rekenen...

Normaal bij een verzekerde schade komt er een schade-expert de schade vaststellen. Bij herstelbare schade is dat gelijk aan de herstelkosten. Bij total-loss is dat het verschil tussen de dagwaarde en de restwaarde van het wrak. Op basis van deze expertise wordt de uitkering bepaald. Dit ligt doorgaans echt niet van te voren vast.

Tenzij je een speciale aanvulling hebt als "x jaar nieuwwaarde / aanschafwaarde".

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Wat ik mij afvraag is het volgende. Je bent vandaag bij een verzekeringsadviseur geweest. Dat is iemand die is opgeleid en gecertificeerd om je advies te mogen geven over verzekeringen. Vervolgens kom je op een openbaar forum om advies te vragen aan mensen die dat voor 90% procent van de reacties absoluut niet zullen zijn.

Laat je adviseren door die tussenpersoon en neem de goedkoopste verzekering die aan je eisen voldoet. Zo ingewikkeld is het volgens mij niet. Overigens is het zeker niet zo dat je zelf bij direct afsluiten per definitie goedkoper uit bent dan via een (grote) adviseur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amped
  • Laatst online: 12-05 10:57
Zelf heb ik bij de aanschaf van mijn Lexus een zogeheten aanschafwaarderegeling afgenomen bij mijn WA+ Casco verzekering. Daardoor krijg ik bij een total loss de aankoopwaarde ipv de dagwaarde. Scheelt bij mijn auto zo'n 10k! En dat voor 3 euro extra p/m.
Verklaart dat het verschil in jouw vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Amped schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:06:
Zelf heb ik bij de aanschaf van mijn Lexus een zogeheten aanschafwaarderegeling afgenomen bij mijn WA+ Casco verzekering. Daardoor krijg ik bij een total loss de aankoopwaarde ipv de dagwaarde.
Daar zit ongetwijfeld wel een maximale tijdsduur (3 jaar ofzo?) aan vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:25
Even de gouden regel van verzekeringsland noemen: Wat je zelf kunt betalen niet verzekeren.

Dus wat kost een nieuwe Aygo als ie morgen stuk is: 5000€ ?
Heb je dat op de bank? Ja -> geen verzekering nodig
Heb je dat niet op de bank maar een alternatief van 1000€ is ook ok? -> niet verzekeren
Uiteraard heb je altijd te maken met WA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amped
  • Laatst online: 12-05 10:57
Xander schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:47:
[...]

Daar zit ongetwijfeld wel een maximale tijdsduur (3 jaar ofzo?) aan vast.
Dat klopt, maar na 3 jaar is de auto alweer zo'n 9 jaar oud dus dan loont het wel om tzt naar een andere verzekering te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Van der Berg schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:54:
Ik ben verzekerd via een tussenpersoon bij ASR. Ik heb nu 5 schade vrije jaren opgebouwd en heb All-Risk. Ik heb een Toyota Aygo dat al bijna 10 jaar is (Mei 2020) en bij Total loss krijg ik nog eens 6.300 euro, daarom ben ik nog steeds All-Risks verzekerd.

Vanaf Januari 2020 betaal ik 51,28 euro per maand bij mijn huidige verzekering. Ik kan overstappen via mijn eigen tussenpersoon naar Allianz voor 41,- euro per maand voor All-Risks met behoud van mijn total loss van 6.300 euro.

Ik kan naar Casco Beperkt maar ik betaal dan 36 euro per maand en ik verlies total loss en het verschil is dan nog maar 5 euro met All-risks. Bij ASR met Cacso Beperkt betaal ik zelfs 45 euro per maand.

Bij vandalisme heb ik nu bij mijn huidige verzekeraar geen no-claim, maar bij Allianz moet ik dit voor lief nemen maar ik betaal wel 10 euro minder per maand.

Ik heb gelukkig geen jaarcontract en kan dus iedere maand overstappen.

Ik heb gekeken naar Allianz Direct en daar betaal ik zonder tussenpersoon 39 euro per maand. Alleen heeft mijn tussenpersoon gezegd dat ik bij Allianz Direct alles zelf moet regelen en mij succes heeft gewenst, want de comminucatie met Allianz is nog al lastig volgens mijn tussenpersoon.

Graag zou ik hier discuseren. Mijn gedachten is dat Allianz met All-Risks het beste is en gezien die 5 euro besparing niet veel meer uit maakt en ik bij eventueel schade ook gedekt ben waarbij vooral "Total Loss" gedekt is voor 6.300 euro.
toon volledige bericht
Heb je al op verschillende vergelijkingssites gekeken ?
(heb zelf en ik niet alleen, slechte ervaringen met Allianz verz-DE-) hierdoor kies ik niet voor deze maatschappij) Je BM-Trede aan schadevrije jaren neem je gewoon mee. Tussenpersoon kan handig zijn, maar hoeft tegenwoordig niet meer. veel gaat direct naar maatschappij of verzekeraars onderling.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Hackus schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:28:
[...]
Je BM-Trede aan schadevrije jaren neem je gewoon mee.
Meer specifieker: Je schadevrije jaren neem je mee. De BM-trede niet, dit bepaalt de nieuwe verzekeraar weer op basis van het aantal schadevrije jaren.

Verschillende verzekeraars hebben verschillende BM-ladders. Mocht je iets als een no-claim beschermer hebben en deze ook daadwerkelijk nodig hebben gehad dan kun je best wel eens op een hoge BM trede zitten met een laag aantal schadevrije jaren. Overstappen is dan veel minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
RvDelft86 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:30:
Ik heb toevallig een aantal maanden geleden ook te maken gehad met Allianz omdat ik vanachter aangereden was voor het stoplicht. Mijn auto total loss. Degene wiens schuld het was was overduidelijk. Ook heeft de tegenpartij dat netjes aangeven, schadeformulier netjes ingevuld, alles goed geregeld.
Toch heb ik zo'n 6-7 maanden moeten leuren om mijn centen te krijgen van deze maatschappij. Persoonlijk dus zeer slechte ervaringen met Allianz.
Rechtstreeks bij allianz verzekerd?

Ik had zelf namelijk een klein jaar terug ineens een werkbus binnen (niet mijn schuld), mijn fijne oude auto, net een week of 2 door de APK, was helaas economisch totall loss. Hij reed nog, maar kwam de volgende APK gegarandeerd niet meer door (bijrijdersportier kon niet meer van buitenaf open maar sloop-deuren bleken niet te passen), dus moest op redelijk korte termijn een andere auto.

Ik had vanwege de leeftijd van de auto alleen WA, via een tussenpersoon. De rechtsbijstand van allianz heeft me eigenlijk prima geholpen, al moest ik er wel even zelf achteraan dat de werkgever/eigenaar wel een melding moest doen van het ongeluk bij HUN verzekering. Ik had het geld hard nodig voor andere auto dus heb wel zelf paar keer gebeld geloof ik, maar toen die melding van tegenpartij er eenmaal was ging het financieel afhandelen wel snel. Ik was ook tevreden met het bedrag dat ik nog kreeg en mocht de auto houden (had liever mijn auto nog heel gehad, mja...).

Dus ik kan Allianz wel aanraden, of mijn tussenpersoon in ieder geval :P

YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik had dat ook bij mijn auto dat ik de eerste 3 jaar het aankoopbedrag terug zou krijgen en was ik tegen verzekerd.

Mijn tussenpersoon heeft mij verteld dat ik bij Allianz volgende jaar naar 6 schade vrije jaren ga. Wat bedoelen jullie met BM-ladder?

Ik heb nu een BM-ladder 57% korting trede 08 met 5 schade vrije jaren

[ Voor 53% gewijzigd door Van der Berg op 05-12-2019 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
XiaomiGlobal schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 18:20:
€ 51,28 premie per maand voor een Toyota Aygo van 10 jaar oud is inderdaad heel veel geld: de waarde van die auto is net € 3000 a € 4000 als dagwaarde, wat je bij een totalloss zou krijgen. Weet je zeker dat je niet verkeerd ben geïnformeerd?

Of heb jij een Toyota Aygo GTi? Want € 6300 is echt niet de dagwaarde. Hoe dan ook, zelf zou ik op Independer lekker gaan vergelijken: ik zit bij Inshared en ben daar WA+ verzekerd, voor ongeveer € 35 per maand.

Wat ik fijn van Inshared vind, is dat ze gratis verhaal service hebben. Je hoeft dus niet zelf een tegenpartij aansprakelijk te stellen. Maar ze werken natuurlijk wel samen met ABS Schadeherstel, waar ik geen fan van ben. Dus bij eigen schuld, heb je geen keuze uit waar je het laat maken.

Schadebedrag werd trouwens bij Inshared voorgeschoten, waarna ze het op de verzekering van de tegenpartij verhalen. Je wacht dus geen maanden op een schadevergoeding.
Ik vind €51,28,- inclusief verzekering inzittenden (nieuwe premie 2020) duur voor All-risk. 5 jaar geleden betaalde ik voor deze nog €38,95, maar dit komt omdat doorde jaren heen het duurder is geworden en dit jaar ga ik nog eens €3,49,- omhoog.

Op de computer van de tussenpersoon stond bij total loss €6.300,- in het systeem. Ze heeft mij verteld dat dit is bepaald door register en het RDW. Bij ANWB dagwaarde staat echter €3.800,- bij total loss.

Via mijn tussenpersoon betaal ik straks bij Allianz €41,26,- voor All-risk inclusief verzekering inzittenden. Ik ga jaarlijks vooruit betalen.

Er veranderd niets alleen bij vandalisme heb ik bij mijn huidige verzekering geen terugval op no-claim en bij Allianz is dat wel het geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 05-12-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Mijn tussenpersoon zegt dat BM-ladder niet van belang is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Van der Berg schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:46:
Ik had dat ook bij mijn auto dat ik de eerste 3 jaar het aankoopbedrag terug zou krijgen en was ik tegen verzekerd.

Mijn tussenpersoon heeft mij verteld dat ik bij Allianz volgende jaar naar 6 schade vrije jaren ga. Wat bedoelen jullie met BM-ladder?

Ik heb nu een BM-ladder 57% korting trede 08 met 5 schade vrije jaren
Dan ga je naar maatschappij en neem je de 6j mee. welke korting je krijgt hang af van.
Maar heb je nu al online gekeken naar vergelijking ? Korting zegt vaak weinig, de premie wat je elke maand moet betalen, daar zit het verschil in.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
@Van der Berg misschien heb ik geen recht van spreke, want ik ben pas 27.
Als ik all risk op mijn auto (suzuki swift, 2008) ben ik minimaal 70 euro kwijt per maand voor all risk, en dan heb ik niet eens pechhulp / inzittenden verzekering.

Dus die 41 van jou vind ik erg weinig, gezien je auto zoveel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadEendTerror
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-05 14:24
6300 euro bij TL van 10 jaar oude aygo is natuurlijk totaal niet realistisch, dagwaarde zit ongeveer tussen de 2500 en 3500 euro. Dat wil zeggen dat je dus in verhouding tot de waarde wel erg veel premie betaald. Ik zou de verzekering om laten zetten naar WA +.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiaomiGlobal
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23-03-2020
Hackus schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:23:
[...]

Dan ga je naar maatschappij en neem je de 6j mee. welke korting je krijgt hang af van.
Maar heb je nu al online gekeken naar vergelijking ? Korting zegt vaak weinig, de premie wat je elke maand moet betalen, daar zit het verschil in.
Soms worden de schadevrije jaren naar boven of onder afgerond: in mijn geval heeft mijn huidige verzekeraar het naar boven afgerond, waardoor ik eind februari al op 4 schadevrije jaren sta :)

Terwijl ik in werkelijkheid pas volgend jaar op 8 november 4 jaar schadevrij gereden heb.

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
99ruud99 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:28:
Als ik all risk op mijn auto (suzuki swift, 2008) ben ik minimaal 70 euro kwijt per maand voor all risk, en dan heb ik niet eens pechhulp / inzittenden verzekering.

Dus die 41 van jou vind ik erg weinig, gezien je auto zoveel waard is.
Ik heb nu 5 schade vrije jaren en betaalde tot nu toe €47,74,- bij 4 schade vrije jaren en ga dus naar 5 schade vrije jaren en betaal ik €51,28,- vanaf 2020 daarbij zit inzittenden mee verzekerd. Pechhulp heb ik niet dat heb ik gratis bij mijn Toyota onderhoud.

Ik vind het wel duur 70 euro! Heb je wel besproken waarom je zoveel moet betalen en waarom niet vergelijken met andere maatschappij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
BadEendTerror schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:39:
6300 euro bij TL van 10 jaar oude aygo is natuurlijk totaal niet realistisch, dagwaarde zit ongeveer tussen de 2500 en 3500 euro. Dat wil zeggen dat je dus in verhouding tot de waarde wel erg veel premie betaald. Ik zou de verzekering om laten zetten naar WA +.
Als ik naar WA+ ga is het maar €5 in mijn voordeel per maand. Is dat €41,- All-risk inclusief inzittenden en rechtsbijstand dan nog steeds hoog, want WA+ is €36,- per maand in mijn geval inclusief inzittenden en rechtsbijstand.

[ Voor 5% gewijzigd door Van der Berg op 05-12-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
@Van der Berg ligt aan mijn postcode :( . Ik heb zelf geen all risk afgesloten, juist omdat m'n auto (2e hands gekocht) het niet waard is in mijn ogen. Ik wilde gewoon laten zien dat die prijs die jij noemde niet absurd hoog is. De prijzen die ik vind voor mijn autootje (2 deurs) zijn nog veel hoger... lang leve de achterstandswijken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 22:47
99ruud99 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:28:
Leeftijd zegt niets (nouja weinig), het gaat vooral om schadevrije jaren.
Iemand van 24 met 5 schadevrije jaren zal minder betalen dan iemand van 27 die net de eerste auto heeft. Uitgaande van zelfde woongebied, auto en dekking.

Maar misschien loont het om eens te shoppen? Ik ben 31 en betaal €65,- all-risk (incl rechtsbijstand en inzittenden) voor een zwaardere auto met een hogere catalogusprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m2011
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 09:51
Wat je ook doet, let op het overstapmoment. Een dag te vroeg overstappen kan je een schadevrij jaar kosten.

https://www.consumentenbo...ekering/schadevrije-jaren
Pagina: 1