Toon posts:

open gl probleem bij riva tnt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje:
Ik heb een oude creative riva tnt graphics blaster op een asus p2b-f geplugd. Doet het redelijk(snellere kaart zou mooi zijn maar daar heb ik nu geen pieken voor!). Nu dacht ik ik haal ff nieuwe drivers voor die kaart bij creative. Geregeld en geinstalleerd: Wat schetst mijn verbazing. Bij een open gl test gaat de performance van 124 naar 21!!! Het is getest op wintune, misschien niet het beste testprogramma maar goed.. Wat is er mis gegaan. Inmiddels nog een keer geinstalleerd, ik blijf die getallen houden!??
Wie weet raad??
gr Drikus.

Verwijderd

gebruik detonator drivers van NVIDIA

Verwijderd

Topicstarter
Zouden die beter werken dat de orginele van creative?? Waar kan ik die ophalen?

Verwijderd

hee dirkus zou jij meschien die orginele creative drivers kunnen mailen naar mail-david@planet.nl, mijn creative tnt heeft dus problemen met resolutie veranderen, of anders waar ik m kan downloaden

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard is het geen probleem om ze te mailen ware(?) het niet dat ik nu neit thuis zit. Je kunt ze downloaden via www.creative.com . FF zoeken en je hebt ze.
suc6.

Overigens schijnen de hierboven genoemde drivers waarschijnlijk beter te werken. Ik hou jullie op de hoogte!
Drikus

Verwijderd

Topicstarter
Helaas.Ik heb ze geinstalleerd, geen succes!
Wintune blijft dezelfde, slechte, cijfers afgeven.
Iemand een tip?

Verwijderd

Ik ben ook niet zo overtuigd van die nieuwste detonator3 drivers,...ik had nog een oud drivertje in gebruik en had es in Q3 die demo001 gedraaid (1024x16bits), kwam met die oude TNT (V550) slechts op 23,8 fps...na installatie van nieuwe det3 drivers ging dit naar 23,0 fps... ehh bar weinig vooruitgang zullen we maar zeggen dus, gewoon achteruitgang. Verder lijkt er ook bar weinig te zijn veranderd, misschien dat ie ietsjes moeilijker doet met van resolutie verspringen enzo al is dit verwaarloosbaar.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb ook een viper 550 en je moet gewoon niet steeds meer de nieuwste drivers downloaden. ze worden namelijk steeds incompatibeler met de oudjes. maar met de geforcjes heb je nog wel vooruitgangen

Verwijderd

Topicstarter
IK heb gisteren dus de hele dag blauwe schermpies gehad, nadat ik die nieuwe drivers een tijdje had laten lopen! Wat een ellende!! Toen alles maar geformateerd, nu echt alles kwijt. Ik weet het, had je maar partities moeten maken; Had je maar een orginele winhoos cd moeten hebben, enz.
Mijn oude orginele drivers uit 98 zitten er weer op, misschien moet ik het maar laten zo.....
Pagina: 1