Dit topic zal een verzameling zijn voor calibratie instellingen en ervaringen met verschillende instellingen/pre-sets. Dit in verband met de mogelijke medetweakers die deze televisie hebben en hun instellingen willen delen met de rest.
Wat interessant is om bijvoorbeeld 'op het oog' calibraties te vergelijken met professioneel gekalibreerde panelen van medetweakers. Hierdoor kunnen wij allen verschillende settings testen op onze eigen thuissituatie met het paneel van de TV (paneel-loterij kan veel impact hebben en verschilt per tv).
Zodra er meer bekend is over de 'beste' instellingen, dan zal ik deze hier beschrijven in de startpost.
Beste instellingen (combinatie):
Professionele calibratie:
Op het oog of homemade calibratie:
Voor tips/opmerkingen, stuur mij een berichtje of reageer hieronder. Thanks!
Wat interessant is om bijvoorbeeld 'op het oog' calibraties te vergelijken met professioneel gekalibreerde panelen van medetweakers. Hierdoor kunnen wij allen verschillende settings testen op onze eigen thuissituatie met het paneel van de TV (paneel-loterij kan veel impact hebben en verschilt per tv).
Zodra er meer bekend is over de 'beste' instellingen, dan zal ik deze hier beschrijven in de startpost.
Beste instellingen (combinatie):
Professionele calibratie:
Op het oog of homemade calibratie:
Voor tips/opmerkingen, stuur mij een berichtje of reageer hieronder. Thanks!