Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop vooral thuis en op kantoor.
Wat is je budget?
Mijn budget is zo maximaal rond de 850 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil de laptop naast thuisgebruik ook vaak voor werk naar kantoor meenemen. Ik kijk dus vooral naar laptops van 14 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een voorkeur voor een degelijk merk. Hiervoor had ik een Sony Vaio en die was duur maar heeft in 10 jaar geen enkel probleem gegeven.
Verdere eisen die ik stel:
- IPS Beeldscherm (belangrijk!)
- SSD schijf vanaf 256GB
- Intel i3 of snellere processor
- 8 GB RAM
- lange accuduur (belangrijk!)
Ik zoek een nieuwe laptop met bovenstaande eisen. Een 2-1 of hybrid is leuk maar niet essentieel als het ten koste gaat van een lange accuduur of goede betrouwbaarheid (beide belangrijk omdat ik hem ook meeneem).
Verder zou ik graag een degelijk model willen hebben maar ik heb hier niet zo'n verstand van. Ik zag leuke Acers 2 in 1 switch 3 modellen liggen maar als ik de ervaringen met Acer op het internet lees ga ik weer twijfelen.
Mag ik iedereen alvast bedanken voor het advies?
Chris
Ik gebruik de laptop vooral thuis en op kantoor.
Wat is je budget?
Mijn budget is zo maximaal rond de 850 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil de laptop naast thuisgebruik ook vaak voor werk naar kantoor meenemen. Ik kijk dus vooral naar laptops van 14 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een voorkeur voor een degelijk merk. Hiervoor had ik een Sony Vaio en die was duur maar heeft in 10 jaar geen enkel probleem gegeven.
Verdere eisen die ik stel:
- IPS Beeldscherm (belangrijk!)
- SSD schijf vanaf 256GB
- Intel i3 of snellere processor
- 8 GB RAM
- lange accuduur (belangrijk!)
Ik zoek een nieuwe laptop met bovenstaande eisen. Een 2-1 of hybrid is leuk maar niet essentieel als het ten koste gaat van een lange accuduur of goede betrouwbaarheid (beide belangrijk omdat ik hem ook meeneem).
Verder zou ik graag een degelijk model willen hebben maar ik heb hier niet zo'n verstand van. Ik zag leuke Acers 2 in 1 switch 3 modellen liggen maar als ik de ervaringen met Acer op het internet lees ga ik weer twijfelen.
Mag ik iedereen alvast bedanken voor het advies?
Chris
[ Voor 4% gewijzigd door Chris79 op 03-12-2019 14:49 ]