Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oude gasheater zoekt thermostaat via IoT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• joopdroid
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-01 15:22
In een bedrijfspand hangt een gasgestookte heater die via een Honeywell Chronotherm 4 bedient wordt.
Zolang geen van de medewerkers aan de instellingen komt is dat prima maar een enkele koukleum plust de temperatuur wel eens en dan staat de thermostaat ook direct op continue en dat dan ook de hele nacht of weekend door.
Nu wil ik een thermostaat die ik op afstand kan bedienen via wifi of internet.

Van de installateur weet ik dat het een simpele aan/uit thermostaat moet zijn geen modulaire.
Wie weet een thermostaat die voor mijn doel geschikt is?
Er mag ook een dag/ week temperatuur programma mogelijkheid in zitten zoals in een Chronotherm.
Alvast dank voor het meedenken.

Beste antwoord (via joopdroid op 04-12-2019 08:45)

• andre208
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:17
Een Salus iT500 thermostaat is dan misschien iets. Is aan/uit en via internet te bereiken. En is wel hoger te zetten maar gaat dan automatische via zijn programma weer naar een lager temperatuur.

Alle reacties

• Ikke_niet
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 25-01 15:12
De aloude oplossing door de schakelmomenten en de temperatuur goed/handig in te programmeren en er een beugel met slot over het klepje te zetten?
De gebruiker kan alleen de temperatuur wijzigen van het huidige schakelblok en temperatuur instelling gaat automatisch weer terug in het volgende tijdsblok.
Geen internet nodig.

• Kaasplank
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Kaasplank

Vake bu-j te bang!

Programmeer de thermostaat dat hij elke dag om 17u weer terug gaat naar de standaard temperatuur?

Ik ben tof want van meuk die ik gekocht heb maak ik een lijstje in mijn handtekening!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• andre208
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:17
Een Salus iT500 thermostaat is dan misschien iets. Is aan/uit en via internet te bereiken. En is wel hoger te zetten maar gaat dan automatische via zijn programma weer naar een lager temperatuur.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True