Toon posts:

popcorn hour C200 DVD menu afspelen in VIDEO_TS?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Pieter274
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 27-03-2020
Hallo allemaal,

Ik heb een Popcorn C200 en speel veel films in MKV format, maar ik heb ook een paar DVD rips op de harddisk staan. Die hebben dan een map VIDEO_TS.

Ik heb onlangs bij toeval onlangs ontdekt dat er een manier is om het DVD menu van zo'n film in VIDEO_TS map op te roepen, taal in te stellen en ondertiteling enz. Mooi! Nooit geweten dat dat kon.

Echter: het is nu weer een week of 2 geleden en ik weet niet meer hoe ik dat nou heb gedaan. Ik heb al een uur op allerlei knopjes zitten drukken maar het lukt me niet.

De vraag aan u is dus: weet iemand hoe je dit doet?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik dus een C200 die verbinding maakt met een Synology NAS.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zo ongeveer alle knopjes: info, menu, subtitels, audio, pijltjes alle kanten op, enz. Zowel tijdens het afspelen van een VOB als daarvoor in het menu met de mappen.

Hoe het eruit ziet:
Veel instellingen van de Popcorn werken met kleine popup schermpjes rechtsbovenin het beeld. Bijvoorbeeld ondertitels, beeldinstellingen, AV sync enz. Welnu, op die plek kreeg ik na het kiezen van een bepaalde toets op de AB (of combinatie daarvan?) de keuze "DVD menu openen" of iets dergelijks.

Ik kan niets vinden in de handleiding. En ik weet echt zeker dat ik dit zo gevonden heb.

Ik hoop dat iemand een suggestie kan doen.

Dank! Pieter

Alle reacties

• Vinzz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:55
Ik heb hem ook gebruikt althans een ander type pch, maar hij staat al een tijdje niets toe doen. Leuk dat je hem nog gebruikt :)

Was het niet op de map video_ts (of de maap waar die in staat) gaan staan en dan knop menu op je remote?

downloads: Popcorn Hour A-200 02-02-100208-19-POP-411
Enabled MENU key for DVD/ISO/VIDEO_TS playback

[Voor 32% gewijzigd door Vinzz op 03-12-2019 12:40]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee