Hallo allemaal,
Ik zit met een probleempje. Ik heb net een nieuwe CPU ingebouwd (AMD Ryzen 5 3600). Echter geeft mijn monitor nu 'no signal' aan. Ik weet niet wat te doen...
Mijn componenten zijn (waarbij de Ryzen 3 nu dus een Ryzen 5 is).
Kabeltjes die ik tijdens het monteren los heb gemaakt heb ik allemaal weer terug aangesloten. De voeding en koeling/fans draaien en de lampjes branden. Iemand enig idee wat ik kan doen om wel weer beeld te krijgen? Als ik meer info moet verschaffen hoor ik het graag.
Vriendelijke groet en alvast bedankt.
PS: ik wil graag zelf het probleem oplossen en ben ondertussen meer topics aan het lezen. Maar misschien kunnen jullie me een richting opsturen.
Ik zit met een probleempje. Ik heb net een nieuwe CPU ingebouwd (AMD Ryzen 5 3600). Echter geeft mijn monitor nu 'no signal' aan. Ik weet niet wat te doen...
Mijn componenten zijn (waarbij de Ryzen 3 nu dus een Ryzen 5 is).
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Moederborden | ASRock A320M-DGS | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G | € 238,38 | € 238,38 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,49 | € 37,49 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon VG4-W Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston 8GB DDR4 2666MHz | € 33,85 | € 33,85 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 10 400W | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 117,62 | € 117,62 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 549,84 | ||
Kabeltjes die ik tijdens het monteren los heb gemaakt heb ik allemaal weer terug aangesloten. De voeding en koeling/fans draaien en de lampjes branden. Iemand enig idee wat ik kan doen om wel weer beeld te krijgen? Als ik meer info moet verschaffen hoor ik het graag.
Vriendelijke groet en alvast bedankt.
PS: ik wil graag zelf het probleem oplossen en ben ondertussen meer topics aan het lezen. Maar misschien kunnen jullie me een richting opsturen.