Voor m'n pa wil ik graag een pc samenstellen waar hij de komende jaren mee uit de voeten kan.
Hij zou graag ook de mogelijkheid willen hebben om Microsoft office te kunnen gebruiken en daarnaast zou hij graag willen photoshoppen.
Hij heeft al een full HD scherm toetsenbord en muis. Ik heb nog een Ryzen 1600 over die ik hem graag cadeau wil doen. Ik heb gekozen voor een volledige modulaire psu om zo min mogelijk clutter te hebben.
Idealiter zou ik de mogelijkheid willen hebben om een 3,5 HDD kwijt te kunnen en een 2,5 ssd. Hij zou het ook prettig vinden om een SD kaart lezer aan de voorkant te hebben. Ik weet niet waarop ik moet letten zodat deze past in de voorkant van de case.
Daarnaast vroeg ik mijzelf af of ik nog bepaalde ventilatoren moet toevoegen voor airflow.
Graag laat ik mij hierin adviseren
Hij zou graag ook de mogelijkheid willen hebben om Microsoft office te kunnen gebruiken en daarnaast zou hij graag willen photoshoppen.
Hij heeft al een full HD scherm toetsenbord en muis. Ik heb nog een Ryzen 1600 over die ik hem graag cadeau wil doen. Ik heb gekozen voor een volledige modulaire psu om zo min mogelijk clutter te hebben.
Idealiter zou ik de mogelijkheid willen hebben om een 3,5 HDD kwijt te kunnen en een 2,5 ssd. Hij zou het ook prettig vinden om een SD kaart lezer aan de voorkant te hebben. Ik weet niet waarop ik moet letten zodat deze past in de voorkant van de case.
Daarnaast vroeg ik mijzelf af of ik nog bepaalde ventilatoren moet toevoegen voor airflow.
Graag laat ik mij hierin adviseren
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 106,- | € 106,- |
1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Behuizingen | Sharkoon S1000 | € 38,- | € 38,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2C3000C16 | € 45,49 | € 45,49 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 71,- | € 71,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 55,62 | € 55,62 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 381,01 |