Mijn vraag
...
Hee,
Sinds gister doet mijn PlayStation raar, ik speel best veel fifa maar nu crashed de game steeds midden in een potje. Ik kan de hele tijd fifa aanhebben zonder dat er iets gebeurd maar zodra ik een game begin dan crashed hij. Het vreemde is dat ik wel gewoon Netflix kan kijken de hele dag zonder dat hij crashed.
De melding die ik steeds krijg is;
Kan niet doorgaan met het gebruik van de applicatie.
De data voor de volgende applicatie zijn beschadigd.
Extra info, ik heb de game via de PlayStation store gehaald
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Nvt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb de PlayStation al opnieuw geïnstalleerd, software opnieuw erop gezet, fifa al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en heb de PlayStation al in safe mode gehad met data herstellen maar niks werkt.
Hoop dat iemand me kan helpen
...
Hee,
Sinds gister doet mijn PlayStation raar, ik speel best veel fifa maar nu crashed de game steeds midden in een potje. Ik kan de hele tijd fifa aanhebben zonder dat er iets gebeurd maar zodra ik een game begin dan crashed hij. Het vreemde is dat ik wel gewoon Netflix kan kijken de hele dag zonder dat hij crashed.
De melding die ik steeds krijg is;
Kan niet doorgaan met het gebruik van de applicatie.
De data voor de volgende applicatie zijn beschadigd.
Extra info, ik heb de game via de PlayStation store gehaald
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Nvt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb de PlayStation al opnieuw geïnstalleerd, software opnieuw erop gezet, fifa al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en heb de PlayStation al in safe mode gehad met data herstellen maar niks werkt.
Hoop dat iemand me kan helpen