Is besteld! 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met 144Hz, Ubuntu en Kali via VMWare draaien (Ubuntu gelijktijdig op de achtergrond), development IDE's gebruiken, lichte foto en videobewerking (Adobe CC).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €2.000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, bureaumat, headset, bureaustoel etc. is allemaal reeds aanwezig
Tevens heb ik momenteel mijn monitor op een VESA 100x100 mount hangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem én een nieuwe monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alhoewel ik wel pro merken ben die bekend staan om hun goede (garantie) services.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luid, maar ook niet te warm
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk wel, daar ik dat in het verleden met mijn 2600K (huidige systeem) ook gedaan heb. Wellicht niet direct, maar de mogelijkheid moet er zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb reeds een wenslijst bij elkaar geplukt die grotendeels is gebaseerd op de BBG van september 2019. De AMD Ryzen lijkt mij een killer CPU en ik denk dat de 2070 Super daar een goede match bij is.
De monitor heb ik van Hardware.info en lijkt me prima, alhoewel ik het design spuuglelijk vind en mij afvraag of die goed op mijn VESA mount past. Het viel mij op dat deze enkel FreeSync 1 ondersteund en ik vroeg mij af of dat een probleem zal zijn met de RTX.
Tevens vroeg ik mij af of ik nog profijt heb van sneller RAM.
Graag laat ik er iemand anders naar kijken voor eventuele feedback voordat ik de bestelling definitief ga maken.
Huidige wenslijst
Update
Als ik bovenstaande setup invoer bij PC Part Picker krijg ik de volgende melding:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met 144Hz, Ubuntu en Kali via VMWare draaien (Ubuntu gelijktijdig op de achtergrond), development IDE's gebruiken, lichte foto en videobewerking (Adobe CC).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €2.000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, bureaumat, headset, bureaustoel etc. is allemaal reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem én een nieuwe monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alhoewel ik wel pro merken ben die bekend staan om hun goede (garantie) services.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luid, maar ook niet te warm
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk wel, daar ik dat in het verleden met mijn 2600K (huidige systeem) ook gedaan heb. Wellicht niet direct, maar de mogelijkheid moet er zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb reeds een wenslijst bij elkaar geplukt die grotendeels is gebaseerd op de BBG van september 2019. De AMD Ryzen lijkt mij een killer CPU en ik denk dat de 2070 Super daar een goede match bij is.
De monitor heb ik van Hardware.info en lijkt me prima, alhoewel ik het design spuuglelijk vind en mij afvraag of die goed op mijn VESA mount past. Het viel mij op dat deze enkel FreeSync 1 ondersteund en ik vroeg mij af of dat een probleem zal zijn met de RTX.
Tevens vroeg ik mij af of ik nog profijt heb van sneller RAM.
Graag laat ik er iemand anders naar kijken voor eventuele feedback voordat ik de bestelling definitief ga maken.
Huidige wenslijst
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 331,- | € 331,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 133,05 | € 133,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 593,- | € 593,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Monitoren | AOC AG271QX Zwart, Rood | € 358,16 | € 358,16 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D30AESB | € 148,99 | € 148,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 129,95 | € 129,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.959,91 | ||
Update
Als ik bovenstaande setup invoer bij PC Part Picker krijg ik de volgende melding:
Nou denk ik dat ik zie wat ze bedoelen. Is dit een daadwerkelijk probleem, of gaat dit pas problemen opleveren als ik (bijvoorbeeld) SLI wil gaan toepassen?The MSI X470 GAMING PLUS MAX ATX AM4 Motherboard has an additional 4-pin ATX power connector but the Fractal Design Ion+ 660 W 80+ Platinum Certified Fully Modular ATX Power Supply does not. This connector is used to supply additional 12V current to the motherboard. While the system will likely still run without it, higher current demands such as extreme overclocking or large video card current draws may require it.
[ Voor 9% gewijzigd door Seroczynski op 03-12-2019 19:31 . Reden: Voeding vervangen: Juiste CPU headers en Gold rating ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski