Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Redux gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 2.227 views

• Help mij
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05-08-2021
Graag even een korte mening over https://reduxgaming.nl/

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
LoL WoW CS:GO en af een toe een AAA game niet op max settings vanzelfsprekend

Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot het 669€ model

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Geen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ryzen 3+
Intel i3+
Radeon RX 570-580
Gtx 1660

Wat verwacht je van ons?[i]
Een gegronde mening over deze prebuilt site, ik weet dat jullie helemaal tegen prebuilt zijn 😁

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:33
Niet doen. Er wordt veel teveel bespaard op moederbord en voeding.

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als ik puur op de specificaties af ga, en dan ga ik uit van deze, zou ik voor die prijs iets soortgelijks in losse onderdelen samenstellen. Alleen dan zou ik zelf de vrijheid hebben genomen om het budget tot €700 ~ €720 op te schalen voor een beter voeding en misschien wat meer RAM.

Maar dan zoals hierboven aangegeven heb je dan wel een minimale PC met bijv. een voeding die nou niet van top kwaliteit is. Met een pre-build zelf is niks mis, die mensen weten meestal prima hoe ze het allemaal in elkaar moeten zetten. Je hebt alleen de componenten zelf niet voor het kiezen. Qua prijs die ze reken voor het in elkaar zetten VS de prijs van de losse onderdelen vind ik het best oke moet ik zeggen. Kan alleen geen revieuws vinden over het bedrijf.

[ Voor 18% gewijzigd door n9iels op 02-12-2019 19:25 ]

• Help mij
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05-08-2021
Bedrijf bestaat net geen maand daarmee hier eens even luisteren naar ervaren mensen.

En wat is jullie mening van https://www.haaimacomputers.nl/
Deze verkoopt 2de hands builds.

[ Voor 35% gewijzigd door Help mij op 02-12-2019 19:34 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Voorlopig mis ik hier een hoop eigen inzet. Je kunt prima de prijzen van dit soort computerbedrijfjes zelf naast elkaar zetten en vergelijken. Her en der zal ook nog wel een review te vinden zijn.

Nu dump je je vraag op het forum, zonder enige vorm van eigen onderzoek. Zo werkt het hier niet.

Dit topic is gesloten.