Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Switch online en Flybox van orange, hulp nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Beste,

Van het weekend een switch gehaald en hiervoor online gekocht. Apparaat maakt goed verbinding met mijn wifi netwerk van thuis, maar zodra ik online mario kart wil spelen, dan vind die geen spelers. Ik heb het volgende geprobeerd:

- DNS naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 > Geen succes
- Vast IP > Geen Succes
- Vast IP en 8.8.8.8 en 8.8.4.4 als DNS > Geen succes
- Andere DNS instellingen geprobeerd > Geen succes
- Aanpassingen geprobeerd te maken in de flybox, maar heel weinig opties en niet de mogelijkheid voor de juiste opties...
- Naar de Orange winkel gegaan, die waren niet behulpzaam. Kreeg het antwoord wij verkopen alleen en voor technische vragen kun je niet bij ons terecht.
- Gebeld met Orange, maar die komen nog terug op mijn vraag hoe we dit gaan oplossen.
- Orange benaderd via social media, nog geen antwoord van gehad via de kanalen.

Het probleem lijkt in NAT te zitten. Op de switch heb ik NAT type D en die moet A, B of C zijn. Dit kan ik dus niet aanpassen in deze flybox.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

P.S.

Switch en flybox etc staan in België (alles is daar ook gekocht)

Alle reacties

Verwijderd

@erwin26 Heb je upnp aangezet? Dat is meestal genoeg om nat problemen op te lossen (zegt een xboxer in Nederland :))

• erwin26
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 18:25:
@erwin26 Heb je upnp aangezet? Dat is meestal genoeg om nat problemen op te lossen (zegt een xboxer in Nederland :))
Upnp heb ik uitgezet en aangezet (beide manieren getest) helaas werkten dit ook niet. Voor de rest kan ik hier niks aanpassen in de flybox.

Bij NAT heb ik nog de instellingen veranderd van weinig beveiliging naar veel beveiliging. Beide manieren getest, maar die gaf ook geen succes.

Als laatste heb ik nog geprobeerd een nieuw connectie profiel te maken met een andere APN URL die ik ergens vond op een Orange forum, ook dit werkten dus niet😅

• erwin26
Eindelijk contact gehad met Orange weer en ze hebben een aanpassing gemaakt aan hun kant.

De APN instelling is aangepast en sinds dien werkt het. 1,5 week verder ongeveer, maar conclusie is dus contact opnemen met orange. Hun moeten iets aanpassen in de APN settings. Dit kun je dus niet zelf doen.