Laatste check voordat ik systeem ga bestellen. Een paar weken/maanden terug heb ik dit systeem samengesteld en al wat feedback gevraagd. Uiteindelijk na uitkomen van de 3950X en wat wikken en wegen wil ik voor onderstaande setup gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p 144Hz, VM's runnen en 3d engineering.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs speelt niet echt een rol, maar dit is toch wel tegen de max aan die ik redelijk vind.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en headset heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoveel mogelijk gigabyte ivm met garantie en software voor RGB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet toch wel 5 jaar mee gaan voordat ik iets vervang. Ik snap dat futureproof redleijke bullsh*t is, maar ach. Als ik over een paar jaar niet meer op Ultra kan gamen, so be it.
Ga je overklokken?
Jazeker.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zal alles passen, vooral de aoi koelers van de cpu en gpu. Volgens foto's die ik zie, zou het net meoten passen. De GPU koeler zou ik onderin monteren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p 144Hz, VM's runnen en 3d engineering.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs speelt niet echt een rol, maar dit is toch wel tegen de max aan die ik redelijk vind.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en headset heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoveel mogelijk gigabyte ivm met garantie en software voor RGB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet toch wel 5 jaar mee gaan voordat ik iets vervang. Ik snap dat futureproof redleijke bullsh*t is, maar ach. Als ik over een paar jaar niet meer op Ultra kan gamen, so be it.
Ga je overklokken?
Jazeker.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zal alles passen, vooral de aoi koelers van de cpu en gpu. Volgens foto's die ik zie, zou het net meoten passen. De GPU koeler zou ik onderin monteren.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3950X | € 829,- | € 829,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 MASTER | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Ti Xtreme Waterforce 11G | € 1.499,- | € 1.499,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S2 Vision RGB | € 174,90 | € 174,90 |
| 1 | Waterkoeling | Gigabyte Aorus Liquid Cooler 360 | € 215,05 | € 215,05 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-4133C19D-16GTZR | € 205,49 | € 410,98 |
| 1 | Voedingen | Corsair HX850i | € 182,99 | € 182,99 |
| 2 | Solid state drives | Adata XPG SX6000 Pro 1TB | € 124,90 | € 249,80 |
| 1 | Solid state drives | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 SSD 1TB | € 223,- | € 223,- |
| 1 | Overclocking | Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram) | € 5,49 | € 5,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.179,21 | ||
A good answer will come if you ask a good question