Reageer dan ook even inhoudelijk? De bestickering is wel degelijk een belangrijk onderdeel van het product, omdat je anders niet weet welke toets wat doet. Het toetsenbord "werkt" dan wel, als je op een toets drukt verschijnt er een letter, maar je weet niet welke letter. Als jouw toetsenbord ABCDEF in plaats van QWERTY als output zou geven dan werkt het toetsenbord prima, dus dan mag je daar niet over zeiken. Dat wat er op de toetsen staat niet klopt (of niet aanwezig is) doet daar niks aan af. Dat de toetsenlayout anders is ook niet, zolang je maar alle toetsen kan gebruiken. Dat is volgens jou allemaal geen defect.
Edit: omdat ik nog niet op TS zelf had gereageerd...
@
Robin1952 in principe heb je niks te maken met HP en zal je bij de verkoper moeten zijn. Aan die kan je hopelijk wel uitleggen dat de opdrukken op de toetsen wel belangrijk voor je zijn en dat het product dus nu al niet meer aan de eisen voldoet die je had bij aankoop, het is dus niet meer conform. Als je had geweten dat dit zou gebeuren was je voor een ander product gegaan waarbij dit geen probleem was. Aannames mijnerzijds, dus zelf invullen wat je gedachtengang is natuurlijk. Misschien dat ze je naar HP doorverwijzen maar daar heb je niks mee te maken. Als ze zich verschuilen achter wat HP zegt (dat hoef je ze ook niet zelf te vertellen), wordt het wel lastiger om je gelijk te halen, maar jij hebt betaald voor een product waaraan je voor het indrukken van een toets kan zien welke toets op het scherm zal verschijnen.
Slechte stickertjes op een plek waar veel slijtage verwacht mag worden is (vind ik) een verkeerde kostenbesparing van de fabrikant, en dat dit geen wijdverspreid veelvoorkomend defect is bij andere producten ondersteunt die zaak, vind ik. Mijn Lenovo W520 uit 2011 heeft ook stickers (dat kan ik zien aan het randje rond de letters) en daar heb ik nu al meer dan 20 miljoen toetsaanslagen op zonder enige slijtage. Van al mijn andere toetsenborden en laptops kan ik me geen dergelijke slijtage herinneren.
[
Voor 43% gewijzigd door
DataGhost op 04-12-2019 11:55
]