Android naar iPhone overzetten - haalbaar scenario?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet74
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-01-2021
Mijn vrouw heeft een nieuwe iPhone. Nu wil ze haar data overzetten van het oude Android toestel naar de iPhone. Foto's, WhatsApp gesprekken, Contacten.

Na wat (veel) zoekwerk begrijp ik dat er 2 opties zijn:
1. De betaalde applicatie van MobileTrans.
2. De Android app 'move to ios' van apple.

Optie 2 wil ik wel uitproberen. Het volgende probleem is dat 'move to ios' niet compatible is met de Android van mijn vrouw (vreemd overigens, want de app zegt minimaal vereist is Android 4, terwijl de telefoon op Android 4.2.2. zit).

We denken verder.. op mijn eigen Android telefoon (versie 7.0) wil 'move to ios' wel installeren. Dan zou de boel dus via een 2-traps raket van haar telefoon, via mijn telefoon uiteindelijk op de iPhone terecht kunnen komen. Dan krijg volgens mij dit scenario:

Op de Android van mijn vrouw
- backup android naar Google Drive
- backup foto's naar Google Drive
- backup whatsapp gesprekken naar Google Drive
- ontkoppel Google account

Op mijn Android:
- backup android naar Google Drive
- backup foto's naar Google Drive
- backup whatsapp gesprekken naar Google Drive
- ontkoppel mijn Google account
- verwijder alle foto's
- verwijder alle whatsapp gesprekken
- koppel Google account van mijn vrouw
- restore de backups van haar Google Drive
- installeer 'move to ios' app
- draai de 'move to ios' app en vingers gekruisd houden.
- daarna mijn Google account weer koppelen en al mijn backups weer terugzetten

Ik hoor heel graag opmerkingen/ervaringen/toevoegingen op dit scenario, voordat ik eraan begin. Ales is welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 16:44

Phntm

Tlingelingeling

Je media bestanden, contacten dat kun je over zetten. Je Whatsapp gesprekken kun je vergeten. Die kun je niet cross-platform synchroniseren of handmatig over brengen. Je nummer is natuurlijk wel bekend dus overgaan naar een nieuw toestel zal geen probleem zijn.

Je kan mits je je contacten op je google account hebt geregistreerd ook op je iPhone je google account toevoegen. Je kan dan je agenda's en contacten ophalen vanuit je account via de instelling. Het beste wat je kunt doen is de app van Apple gebruiken "move to iOS" of dat van je android telefoon fabrikant. Die hebben weleens ook een export functie naar iOS mits je daar de zelfde app hebt.

Betaalde opties kun je beter vermijden als de pest, want meer dan de standaard apps doen ze niet echt. Vooral niet als we het hebben over een overstap van iOS naar Android, of andersom.

Succes, geduld heb je nodig als je veel data hebt om heen te sturen voor de rest is het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:03:
Je media bestanden, contacten dat kun je over zetten. Je Whatsapp gesprekken kun je vergeten.
Voor zover ik weet kan je ook op whatsapp back-ups maken en die vervolgens terug halen. Dat is wel gewoon een mogelijkheid.
Betaalde opties kun je beter vermijden als de pest, want meer dan de standaard apps doen ze niet echt. Vooral niet als we het hebben over een overstap van iOS naar Android, of andersom.

Succes, geduld heb je nodig als je veel data hebt om heen te sturen voor de rest is het te doen.
Ik zou ook sommige freeware apps vermijden heb uit ervaring vele frustraties meegemaakt. Dat je WiFi halverwege door de app wordt uitgezet en er opeens een willekeurige hotspot aan wordt gezet. |:(

Voor de rest zoals Phntm als schreef heb je veel geduld nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
OOPS |:(

[ Voor 129% gewijzigd door Knee-Buckler op 02-12-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:08:
[...]

Voor zover ik weet kan je ook op whatsapp back-ups maken en die vervolgens terug halen. Dat is wel gewoon een mogelijkheid.

[...]

Ik zou ook sommige freeware apps vermijden heb uit ervaring vele frustraties meegemaakt. Dat je WiFi halverwege door de app wordt uitgezet en er opeens een willekeurige hotspot aan wordt gezet. |:(

Voor de rest zoals Phntm als schreef heb je veel geduld nodig :P
Vertel dan ook gelijk even hoe? Want hier ben ik ook wel benieuwd naar, het is mij in ieder geval "nog" niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Bij mij maakt whatsapp automatisch backups en plaatst die ook automatisch terug (android). nooit iets voor hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
Basekid schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:10:
Bij mij maakt whatsapp automatisch backups en plaatst die ook automatisch terug (android). nooit iets voor hoeven doen.
Klopt, maar die kan je niet terugzetten op een iOS.. want iOS heeft geen google backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wat ik ook wel met contacten heb gedaan is via iCloud een export gemaakt (zie hier) en deze weer geimporteerd op Google Contacts (zie hier).

En Whatsapp gespreken verplaatsen van iOS naar Android en visa versa is inderdaad echt niet mogelijk :-( Als je gaat zoeken vind je wel dingen maar die lijken mij zelf niet erg betrouwbaar. Ter duidelijkheid, je blijft wel gewoon in alle groepen zitten, want dat wordt bij whatsapp zelf opgeslagen.

[ Voor 9% gewijzigd door n9iels op 02-12-2019 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Knee-Buckler schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:10:
[...]

Klopt, maar die kan je niet terugzetten op een iOS.. want iOS heeft geen google backup.
Goed punt, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
n9iels schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:11:
Wat ik ook wel met contacten heb gedaan is via iCloud een export gemaakt (zie hier) en deze weer geimporteerd op Google Contacts (zie hier).

En Whatsapp gespreken verplaatsen van iOS naar Android en visa versa is inderdaad echt niet mogelijk :-( Als je gaat zoeken vind je wel dingen maar die lijken mij zelf niet erg betrouwbaar. Ter duidelijkheid, je blijft wel gewoon in alle groepen zitten, want dat wordt bij whatsapp zelf opgeslagen.
Je contacten vanuit android naar iOS is simpel. voeg ze allemaal toe aan je google account, en laad datzelfde google account in op je iOS :)

ik hou mij ook echt aanbevolen als iemand een werkende oplossing heeft voor de gesprekshistorie van whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Vertel dan ook gelijk even hoe? Want hier ben ik ook wel benieuwd naar, het is mij in ieder geval "nog" niet gelukt.
Open whatsapp op je iOS ga naar instellingen -> Chats -> Reservekopie chats -> en selecteer wat je voorkeur is.

Er wordt een kopie gemaakt en zodra je whatsapp opnieuw installeert wordt deze terug gezet mits je ook de zelfde iCloud gebruikt.

Ik zelf heb het nog niet getest omdat ik nog steeds alles hetzelfde heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou de foto's overzetten met Google Photos (zijn apps voor Android en iOS) en de contacten met Google Contacts.

Whatsapp gesprekken overzetten is in principe bijna niet mogelijk tussen deze twee besturingssystemen. Ik heb hier op Tweakers wel eens een topic gezien van iemand die succesvol gebruik maakte van MobileTrans backuptrans.

[ Voor 7% gewijzigd door Cheesy op 02-12-2019 13:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knee-Buckler
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:14:
[...]

Open whatsapp op je iOS ga naar instellingen -> Chats -> Reservekopie chats -> en selecteer wat je voorkeur is.

Er wordt een kopie gemaakt en zodra je whatsapp opnieuw installeert wordt deze terug gezet mits je ook de zelfde iCloud gebruikt.

Ik zelf heb het nog niet getest omdat ik nog steeds alles hetzelfde heb.
Ja.. dat is van iOS naar iOS, niet zoals TS vraagt van Android naar iOS ;) wel even een verschilletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knee-Buckler schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:15:
[...]

Ja.. dat is van iOS naar iOS, niet zoals TS vraagt van Android naar iOS ;) wel even een verschilletje
Excuses, dacht dat je vroeg hoe je dat deed op iOS zelf.
Heb het helemaal verkeerd begrepen! 8)7

Misschien een optie om de foto's op dropbox te zetten of een soortgelijke programma en ze later te downloaden of werkt dat niet zo. :?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2019 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

WhatsApp overzetten van Android naar iOS is wel mogelijk, maar kost wat moeite/tijd/geld.
Zie: Whatsapp geschiedenis overzetten van Android naar iPhone

Ik heb zelf mijn contacten via mijn Google Account gesynct, helaas zijn er wel veel dubbele contacten :?

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 16:44

Phntm

Tlingelingeling

d22wth schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:17:
WhatsApp overzetten van Android naar iOS is wel mogelijk, maar kost wat moeite/tijd/geld.
Mij lijkt het totaal niet de moeite waard. Geld betalen voor iets wat Whatsapp moet doen of al mee bezig is om mogelijk te maken? Als je gesprekken zo belangrijk zijn dan zou ik maar apart opslaan wat echt belangrijk is. Kost minder moeite en 0 cent.

Wat betreft dubbele contacten zoals je zegt: Je contacten en op simkaart en op je account opgeslagen? Is het enige wat ik kan bedenken. Je kan dan filteren (zowel android als iOS) dat je alleen van 1 medium de contacten weergeeft. Ik sla al mijn contacten op op mijn gmail. En dat is gelukkig al jaren goed gegaan.

Op mijn 6T merk ik wel dat contacten app en whatsapp uitleest en mijn gmail en dus een "gelinkte contact" toont, en dat levert dubbele nummers wanneer je een persoon kiest. 8)7 ook al heb ik de filter ingesteld op enkel mijn gmail, dit voorkomt gelukkig wel dubbele namen en vierdubbele nummers(ik zeg nu maar wat ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Phntm op 02-12-2019 13:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
d22wth schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:17:

Ik heb zelf mijn contacten via mijn Google Account gesynct, helaas zijn er wel veel dubbele contacten :?
Ik heb het vermoeden dat die methode niet meer werkt op nieuwere Android versies! Het lijkt er op dat deze https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2770982 methode op de achtergrond wordt gebruikt om de database te kunnen uitpakken. Die methode pompt met ontwikkelaarsinstelling een oude apk in de data folder om de keys uit te lezen, nieuwe Android versies maken dat onmogelijk.

Edit: puur speculeren van mijn kant, maar ik heb toevallig een half jaar terug gedoe gehad om m'n OP3 berichten uit te lezen, dat wilde niet meer.

Edit2: even die XDA thread doorgelezen en 't lijkt _niet_ meer te werken op Android 8 en hoger! Als je Android 7 of lager gebruikt zou het nog wel moeten werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Arie- op 02-12-2019 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Arie- schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:30:
[...]

Ik heb het vermoeden dat die methode niet meer werkt op nieuwere Android versies! Het lijkt er op dat deze https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2770982 methode op de achtergrond wordt gebruikt om de database te kunnen uitpakken. Die methode pompt met ontwikkelaarsinstelling een oude apk in de data folder om de keys uit te lezen, nieuwe Android versies maken dat onmogelijk.

Edit: puur speculeren van mijn kant, maar ik heb toevallig een half jaar terug gedoe gehad om m'n OP3 berichten uit te lezen, dat wilde niet meer.
Hm dan wordt het steeds lastiger. De app op iOS ziet er ook anders uit dan op Android. Toch stom dat je niet gemakkelijk een backup kan terugzetten vanaf een ander account dan iCloud.
Ik heb WhatsApp dan ook niet overgezet, boeide me niet zo veel :P

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet74
Phntm schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:03:
Je media bestanden, contacten dat kun je over zetten. Je Whatsapp gesprekken kun je vergeten. Die kun je niet cross-platform synchroniseren of handmatig over brengen.
Crap! Ik had het lijstje gelezen wat 'Move to IOS' kan overzetten:
-Contacts
-Message history
-Camera photos and videos
-Web bookmarks
-Mail accounts
-Calendars

en daarbij in mijn hoofd per ongeluk 'Message history' vertaald als 'WhatsApp history'. Dit blijken dus de SMS berichten te zijn. Nogmaals crap! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
WhatsApp overzetten van Android naar iOS kan inderdaad prima met BackupTrans. Gezien jullie met v4 en v7 werken is dat geen enkel probleem. Het is alleen ff een grafwerk omdat die software wat brak is en ‘t kost eenmalig €20 voor de licentie. Uurtje werk tops, een kwartiertje als ‘t in één keer goed gaat :P Let wel dat sommige media kan ontbreken, maak daar apart een backupje van voor de zekerheid.

Ik ben erg blij dat ik m’n geschiedenis nog heb en vond ‘t het zeker waard. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peet74
WhatsappHack schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:50:
WhatsApp overzetten van Android naar iOS kan inderdaad prima met BackupTrans. Gezien jullie met v4 en v7 werken is dat geen enkel probleem. Het is alleen ff een grafwerk omdat die software wat brak is en ‘t kost eenmalig €20 voor de licentie.
Toch vreemd. Volgens mij is dit een gapend gat in de markt. Raar dat in dit gat maar 1 brakke tool te vinden is...... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet74
@WhatsappHack Het begint er toch steeds meer op te lijken dat ik met die BackupTrans aan de slag moet. Weet jij toevallig waar ik de meest complete stap-voor-stap beschrijving hiervan kan vinden? Ik had al gelezen dat de beschrijving van de ontwikkelaar zelf ook niet al te compleet is.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Peet74 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:37:
@WhatsappHack Het begint er toch steeds meer op te lijken dat ik met die BackupTrans aan de slag moet. Weet jij toevallig waar ik de meest complete stap-voor-stap beschrijving hiervan kan vinden? Ik had al gelezen dat de beschrijving van de ontwikkelaar zelf ook niet al te compleet is.
Alvast bedankt!
Mja ze zijn wel compleet, alleen je moet ze eerst helemaal en heel goed doornemen en de voorbereidingen doen zodat je niet tien keer opnieuw moet beginnen. Als je één fout maakt kapt het kreng er meteen mee en mag je opnieuw beginnen.

Een andere Tweaker heeft in een van de topics over WhatsApp naar iOS overzetten een kort stappenplan gepost. Hoe accuraat die is weet ik overigens niet, heb ze niet vergeleken met de officiële instructies (die ik zelf altijd gebruikt heb :P): arjan1995 in "Whatsapp geschiedenis overzetten van Android naar iPhone"

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-10 17:29
Er zijn meerdere commerciële programma's die claimen whatsapp berichten over te kunnen zetten van Android naar IOS. Om mijn whatsapp geschiedenis van samsung note4 over te zetten naar een Iphone8+ heb ik gekeken naar Tenorshare iCareFone, Dr.fone en Backuptrans. Geen hiervan hebben de taak na een paar verspilde avonden kunnen volbrengen. Alle deze pakketten doen een downgrade van Whatsapp. probleem bij de note4 is dat deze als onderdeel van de bloadware whatsapp preinstalled is. dus niet gedowngraded kan worden. Dit is een uitkomst van mijn eigen analyse gezien het gedrag van deze pakketten.

Een oplossing voor deze casus is om Whatsapp eerst op een andere Android device te installeren en daarna aan de slag te gaan. Ik weet niet of ik er zoveel energie in wil steken en geld uitgeven aan een brak stuk software. Ik kijk of ik de inhoud van de chatsessies veilig kan stellen en buy my mind.

Met bijna 1.500.000.000 gebruikers is het onbegrijpelijk dat whatsapp zelf niet met een oplossing komt. In mijn naïviteit verbaaste me dat er op de Iphone geen optie was om een Android restore te doen. Lijkt mij makkelijk te realiseren door Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:59

reaL_G

G

[...]

Kan je de lokale backup niet overzetten.
Met een file browser,
ik weet niet if de extensie op ios zelfde is.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
pandit schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:12:
Er zijn meerdere commerciële programma's die claimen whatsapp berichten over te kunnen zetten van Android naar IOS. Om mijn whatsapp geschiedenis van samsung note4 over te zetten naar een Iphone8+ heb ik gekeken naar Tenorshare iCareFone, Dr.fone en Backuptrans. Geen hiervan hebben de taak na een paar verspilde avonden kunnen volbrengen. Alle deze pakketten doen een downgrade van Whatsapp. probleem bij de note4 is dat deze als onderdeel van de bloadware whatsapp preinstalled is. dus niet gedowngraded kan worden. Dit is een uitkomst van mijn eigen analyse gezien het gedrag van deze pakketten.

Een oplossing voor deze casus is om Whatsapp eerst op een andere Android device te installeren en daarna aan de slag te gaan. Ik weet niet of ik er zoveel energie in wil steken en geld uitgeven aan een brak stuk software. Ik kijk of ik de inhoud van de chatsessies veilig kan stellen en buy my mind.

Met bijna 1.500.000.000 gebruikers is het onbegrijpelijk dat whatsapp zelf niet met een oplossing komt. In mijn naïviteit verbaaste me dat er op de Iphone geen optie was om een Android restore te doen. Lijkt mij makkelijk te realiseren door Whatsapp.
Je kan als alternatief de chats naar jezelf mailen of je Note 4 wellicht rooten om om het probleem heen te werken. De software om chats over te zetten werkt prima, maar als je telefoon het blokkeert wordt het een stuk lastiger ja, daar kunnen de ontwikkelaars van die tools weinig aan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:06
Wat ik heb gedaan is in Google mijn contacten geëxporteerd en in iCloud geimporteerd. Gewoon beide op de pc via web interface.

Voor mijn foto’s heb ik ze van mijn onecloud naar pc getrokken. En de foto’s die ik op de iPhone wilde zien via de iCloud app op pc in de map upload gezet.

WhatsApp gesprekken ben je wel kwijt. Maar niet zo’n big deal (voor mij dan). De groepen waar je in zit blijven wel bewaard en komen netjes terug (zonder history).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanoosters
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-04 17:32
Graag wil ik hier toch nog even op reageren, laten we zeggen voor het nageslacht. Ik heb onlangs hetzelfde willen doen, namelijk m'n vrouw overbrengen van Android naar iPhone. Hierbij is vrijwel alle content goed over te brengen met standaard oplossingen, behalve Whatsapp berichten en media. Of dit laatste gratis mogelijk is weet ik niet, maar het is mij uiteindelijk gelukt met de betaalde tool (dat dan weer wel) ganaamd Dr.Fone. Ik was aanvankelijk nogal sceptisch, omdat de meningen op internet over deze tool nogal verdeeld zijn. Uiteindelijk toch maar de stoute schoenen aangedaan en EUR 35,- betaald. Na eerst een aantal mislukte pogingen is het uiteindelijk (na m'n Mac updaten naar de nieuwste MacOS), toch gelukt! Een goede YouTube tutorial die mij enorm heeft gehopen staat hier https://www.youtube.com/watch?v=mRzy2Ahv9mg. Succes voor allen die nog volgen met deze uitdagende klus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb even de tijd genomen om het op te zoeken helaas heb ik niets gevonden wat gratis is...

Ze konden beter de software voor een lagere prijs aanbieden en deze massaal cerkipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 14:13
Ik heb daarvoor dat backuptrans gekocht. Werkt opzich prima! Pas wel op dat je niet allemaal van die memes,crap foto’s en onnodige video’s meeneemt want dat duurt echt lang.

Ook groepschats die erg groot zijn zou ik van te voren opschonen. Ik had er een met 100k berichten + media en dat was echt een draak om een backup van te maken. Laat staan t kopiëren en weer restoren. Pro tip, zo “clean mogelijke” backup maken en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:25
Ik heb het ook een tijdje geleden gedaan en is wel gelukt zonder kosten, was wel echt veeeel handmatig gedoe

https://github.com/residentsummer/watoi

En alleen chats, geen media

[ Voor 25% gewijzigd door laurens0619 op 23-10-2020 23:11 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1