Toon posts:

Xbox one of PS4 dilemma

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje uit de game-scene geweest maar nu door een motorongeluk ben ik genoodzaakt de aankomende 6 maanden thuis te zitten en te revalideren 🤮 Nu heb ik besloten om een console te kopen om mezelf wat mee te vermaken. Nu heb ik al wat rond zitten neuzen en kom van alles tegen (Ps4,Ps4 pro, Xbox one, Xbox one S) Is het waard om de pro of de S series aan te schaffen bijv? Ik ben bovendien niet erg budget gebonden. Ook ben ik misschien van plan een 4K tv aan te schaffen, is dit het waard voor gaming etc?
Ik begrijp dat het altijd al een gevoelskwestie is geweest tussen de PS en de Xbox gebruikers, maar zou graag toch wat meer info van jullie willen hebben hoe het ervoor staat in deze tijd..
Ik sta eigenlijk vrij open in het gebruik van beide consoles.

Bedankt alvast allen!

Groet Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 20:29
Hoi @Verwijderd, welkom op Tweakers! Ik sluit je topic meteen -niet schrikken-, want de discussie PS4 vs XBOX is al zoveel gevoerd op dit forum dat nog een topic daar niets aan bijdraagt. De discussie ontspoort ook vaak, want men wil elkaar gaan overtuigen van elkaars gelijk. De 'console-oorlog' is dan ook verboden in de respectievelijke XBOX en PS4 topics zelf ;)

Beide consoles hebben hun eigen voor en nadelen. Doe je huiswerk (met de zoekfunctie op het forum kom je een heel eind) en maak voor jezelf de afweging; niemand kan deze voor je maken. (we verwachten namelijk wel wat eigen inzet: Tweakers is geen helpdesk waar je je vraag kunt neerplempen en de andere bezoekers het uitzoekwerk voor je laten doen: zie Het algemeen beleid)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.