Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga gamen, in 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-700 ex voeding, behuizing, videokaart, randapparatuur, cpu cooler want die hergebruik ik
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding 550 watt modulair (exacte type niet bij de hand)
2TB Samsung hard disk voor pure opslag (exacte type niet bij de hand)
Crucial MX100 256GB - SSD
Scythe Shuriken Rev. B
In Win 901 Zilver
Inno3D GeForce RTX 2060 Super Twin X2 OC
Randapparatuur zoals beeldscherm is niet aan upgrade toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd Intel CPU's gehad, en aangezien ze nog net iets beter schijnen te presteren bij games daar voor gekozen. AsRock voor het moederbord bevalt ook al 3 builds op rij goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet in huidige kast passen. Er moet ondersteunen zijn voor Wifi omdat de PC niet altijd bedraad aangesloten zal zijn. Ook Bluetooth is een must.
Ga je overklokken?
Nee, ik neem tegenwoordig niet meer de tijd om alle ideale instellingen te vinden en ben zuinig op mn spulletjes.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een soort van second opinion op wat ik heb samengesteld. In principe ga ik voor bang for buck.
Ik ga gamen, in 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-700 ex voeding, behuizing, videokaart, randapparatuur, cpu cooler want die hergebruik ik
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding 550 watt modulair (exacte type niet bij de hand)
2TB Samsung hard disk voor pure opslag (exacte type niet bij de hand)
Crucial MX100 256GB - SSD
Scythe Shuriken Rev. B
In Win 901 Zilver
Inno3D GeForce RTX 2060 Super Twin X2 OC
Randapparatuur zoals beeldscherm is niet aan upgrade toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9600KF Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Z390 Phantom Gaming-ITX/AC | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 2060 Super Twin X2 OC | € 409,05 | € 409,05 |
| 1 | Behuizingen | In Win 901 Zilver | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Shuriken Rev. B | € 50,99 | € 50,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 184,90 | € 184,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.158,84 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd Intel CPU's gehad, en aangezien ze nog net iets beter schijnen te presteren bij games daar voor gekozen. AsRock voor het moederbord bevalt ook al 3 builds op rij goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet in huidige kast passen. Er moet ondersteunen zijn voor Wifi omdat de PC niet altijd bedraad aangesloten zal zijn. Ook Bluetooth is een must.
Ga je overklokken?
Nee, ik neem tegenwoordig niet meer de tijd om alle ideale instellingen te vinden en ben zuinig op mn spulletjes.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een soort van second opinion op wat ik heb samengesteld. In principe ga ik voor bang for buck.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"