wachtwoorden onthouden

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 20:29
Ik heb net win 2k opnieuw geinstalled alleen ik vind het altijd fijn dat als ik een wachtwoord ingaf dat windows deze dan ook herkende.

de vraag werd dan ook gesteld of windows dat wachtwoord moest onthouden ja/nee

en daarbij een vakje om aan te vinken waarbij stond dit niet meer vragen nu heb ik deze per ongeluk aangevinkt.

weet iemand misschien hoe ik dat terug krijg :? want er zijn meerdere dingen waarbij mn wachtwoord onthouden moet worden.

Thzn :)

• juanp
is er niemand die dit ook wel eens heeft gehad?

misschien een beetje een kromme uitleg ik wil alleen dat schermpje terug waar staat dat wilt u dat windows dit wachtwoord onthoudt ja of nee

plz help me
(en ik denk dat ik nu toch niet te snel heb gereageerd?) :)

Verwijderd

Al eens gekeken onder Start->Settings->Control Panel->Passwords?
Wel ff als admin inloggen

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:38

Dommel

Professioneel Software Sloper

Als je IE gebruikt moet je kijken bij Extra -> Inet opties -> Inhoud -> Autoaanvullen en dan de volgende optie "Vragen voor het opslaan van wachtwoorden" aanvinken. :)

Bij NS zal het ook wel zoiets zijn

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• juanp
thnx guys :)

Verwijderd

Dank u namens mij. Baas is weer blij :)

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Over een rotschop gesproken :)

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Woei :)

Dit topic is wat erg belegen en een inhoudelijke discussie zie ik verder niet meer gebeuren, daarom sluit ik het. Een bedankje is grote uitzonderingen daar gelaten niet echt nodig als je in de search een topic met de oplossing vind. Anders zouden we wel erg veel kicks per dag krijgen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.