Mijn vraag
Kan iemand mij helpen met mijn USB probleem. Mijn muis en toetsenbord werken in orde alleen kon Windows vanaf het begin mijn KEF USB speakers niet vinden(ik kreeg een melding USB apparaat werkt niet) Dit heb ik kunnen oplossen door de USB speakers aan mijn monitor USB hub aan te sluiten. Dan duurt het nog lang voordat ik ze kan gebruiken.
Ook als ik een externe hdd aansluit kan ik hier met 80 mb/s vanaf lezen. Maar als ik er naar toe kopieer dan blijf het hangen op berekenen of het start en loopt dan binnen enkele seconden vast.
Mijn geheugen klokt op 2400 Mhz terwijl dit 3200 zou moeten zijn. Ook hier heb ik geen idee.
Met mijn vorige intel pc had ik geen van deze USB problemen met dezelfde speakers en USB hdd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Alle andere USB apparaten zover mogelijk afgekoppeld. De extra USB aansluiting van het moederbord los gemaakt. Dus alleen de achter aansluitingen gebruik ik nu. Verschillende usb poorten gebruikt, maar ik heb verder echt geen idee.
Kan iemand mij helpen met mijn USB probleem. Mijn muis en toetsenbord werken in orde alleen kon Windows vanaf het begin mijn KEF USB speakers niet vinden(ik kreeg een melding USB apparaat werkt niet) Dit heb ik kunnen oplossen door de USB speakers aan mijn monitor USB hub aan te sluiten. Dan duurt het nog lang voordat ik ze kan gebruiken.
Ook als ik een externe hdd aansluit kan ik hier met 80 mb/s vanaf lezen. Maar als ik er naar toe kopieer dan blijf het hangen op berekenen of het start en loopt dan binnen enkele seconden vast.
Mijn geheugen klokt op 2400 Mhz terwijl dit 3200 zou moeten zijn. Ook hier heb ik geen idee.
Met mijn vorige intel pc had ik geen van deze USB problemen met dezelfde speakers en USB hdd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 191,- | € 191,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 110,11 | € 110,11 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 980 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 652 | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2515H Zilver, Zwart | € 524,99 | € 524,99 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Geel) | € 30,99 | € 30,99 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 75,90 | € 75,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Dark Power Pro 10 750W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 110,90 | € 110,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 63,81 | € 63,81 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.107,70 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Alle andere USB apparaten zover mogelijk afgekoppeld. De extra USB aansluiting van het moederbord los gemaakt. Dus alleen de achter aansluitingen gebruik ik nu. Verschillende usb poorten gebruikt, maar ik heb verder echt geen idee.