Toon posts:

Dell Latitude 7270 batterij? probleem?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2020 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Klinkt voor mij toch meer als een accu probleem. Mijn vorige laptop (Asus N53SN) was ca. 80% van de capaciteit verloren. Wanneer ik die enkel op accu gebruikte kon die plots op 50% uitvallen, soms ging die nog een kwartier door op 0%. Ik wist nooit of ik überhaupt de laptop kon opstarten op accu en wanneer die dan ging uitvallen.

Een kapotte batterij doet gewoon vreemde dingen. Ik ga er vanuit dat met een nieuwe accu de problemen zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accuprobleem & momenteel erg veel voorkomend bij Dell op de 7x70 en 7x80 serie. Wij hebben hier op het werk precies hetzelfde probleem. Dell is ermee bekend maar zegt natuurlijk van niets te weten. Wij hebben inmiddels ongeveer 100 accu's vervangen.

In het begin zwelde er een hoop accu's op. Toen zijn er wat biosupdates geweest en nu zwellen ze niet meer op maar is de accucapaciteit drastisch afgenomen. Ik ben maar overgestapt op een Latitude 5400 na 3 accu's versleten te hebben in 1,5 jaar(7380). Die doet het tot nu toe goed, fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Death1ord schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:22:

Een kapotte batterij doet gewoon vreemde dingen. Ik ga er vanuit dat met een nieuwe accu de problemen zijn opgelost.
Ik ga er ook van uit, maar snappen doe ik het niet.
Misschien ben ik gewoon te zwart wit, bij mij is stuk stuk.
Dus als de helft van de cellen kapot is, dan verwacht ik niet dat hij nog 1 uur kan werken op de stukken cellen.
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:27:
Accuprobleem & momenteel erg veel voorkomend bij Dell op de 7x70 en 7x80 serie.
dan heb ik mazzel Dit is de orgineel geleverde accu nog.
2016 januari. Maar eens kijken/denken of ik een Dell of een aftermarket ga halen en wat ze kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe accu. Probleem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ach dat heeft mijn E6440 ook..
code:
1
2
3
4
5
Ontworpen capaciteit    99900 mWh
Capaciteit Volledig opgeladen   27839 mWh
Huidige capaciteit  99900 mWh  (100 %)
Battery Voltage 12.906 V
Slijtage niveau 72 %

klaagt ook enorm snel dat die "leeg" is maar slinger ik hem dan weer aan loopt die nog een behoorlijke tijd door.. wel loopt het slijtage niveau wel langzaam verder op..

alleen heb ik eigenlijk m'n accu niet zo hard nodig op dit moment.. en schat die hem nog altijd op ongeveer een ruim uur browsen in :)

Edit:

net ruim 2:30 op accu zitten werken... (waarvan de laatste 1:30 met 1% resterende..) tot die echt leeg was :9
code:
1
2
3
4
5
Ontworpen capaciteit    99900 mWh
Capaciteit Volledig opgeladen   34410 mWh
Huidige capaciteit  3419 mWh  (10 %)
Battery Voltage 12.260 V
Slijtage niveau 65 %

we raken wel ineens wat slijtage kwijt :') misschien is die BMS niet zo dom als die lijkt..

[ Voor 27% gewijzigd door SMSfreakie op 22-12-2019 18:18 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep exact mij ex-probleem...

Ach, nu kan ik weer een complete film kijken tijdens de vluchten... Of beter 2 films...
Pagina: 1