Goedenavond!
Een kennis van mij heeft voor zijn bedrijf 4 Dell optiplex computers staan als werkstations. Deze draaien op windows 7 en beginnen erg traag te worden. Na het standaard onderhoud te hebben gepleegd en vele windows features uitgeschakeld te hebben blijven de computers redelijk traag.
Ik ben van mening dat zij beter kunnen investeren in nieuwe computers. Hier SSD's in, minimaal 8GB werkgeheugen en windows 10. Helaas zijn zij zelf niet hiervan overtuigt. Door middel van dit schrijven hoop ik wat advies in te winnen.
Heeft het nut op deze computers te upgraden met werkgeheugen (van 4 naar 8GB) en een SSD (ipv HDD7200rpm)?
Ik zoek een?
Advies en onderdelen voor het upgraden van een Optiplex 3040M-2727.
Wat is je budget?
100 tot 150 euro per computer.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De computers worden gebruikt voor administratie, mail en tekstverwerking.
Een kennis van mij heeft voor zijn bedrijf 4 Dell optiplex computers staan als werkstations. Deze draaien op windows 7 en beginnen erg traag te worden. Na het standaard onderhoud te hebben gepleegd en vele windows features uitgeschakeld te hebben blijven de computers redelijk traag.
Ik ben van mening dat zij beter kunnen investeren in nieuwe computers. Hier SSD's in, minimaal 8GB werkgeheugen en windows 10. Helaas zijn zij zelf niet hiervan overtuigt. Door middel van dit schrijven hoop ik wat advies in te winnen.
Heeft het nut op deze computers te upgraden met werkgeheugen (van 4 naar 8GB) en een SSD (ipv HDD7200rpm)?
Ik zoek een?
Advies en onderdelen voor het upgraden van een Optiplex 3040M-2727.
Wat is je budget?
100 tot 150 euro per computer.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De computers worden gebruikt voor administratie, mail en tekstverwerking.
If i only had more coffee...