I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)
Alleen op de wereld...??
Op woensdag 01 augustus 2001 17:14 schreef LucienS het volgende:
misschien beetje off-topic echter dit is niet duidelijk ofdat ik de hard of de soft moet schoppen...
Bijna teneinderaad.... MB Chaintech 7AJA2, Proc AMD TB 1G, 2x128MB, Maxtor 5T 020H2. Draait 2 a 3 dagen stabiel, vervolgens blijkt bij opstarten dat de software.log corrupt of damaged is. Splinternieuwe schijf, no bad blocks/sectors.
Win2K + SP2
Wie zou de vermoedelijke schuldige kunnen zijn; Memory, flatcable oid....
Graag input...
als je nou eerst es wat langer w8.
iig kan je hd foutje hebbe gemaakt (hoe dan ook) of je heb je pc zomaar uitgekijlt, vinnie ook niet leuk.
boeit t echt zoveel dat ie t aangeefT? Werkt je pc nog?
iig kan je hd foutje hebbe gemaakt (hoe dan ook) of je heb je pc zomaar uitgekijlt, vinnie ook niet leuk.
boeit t echt zoveel dat ie t aangeefT? Werkt je pc nog?
Op woensdag 01 augustus 2001 18:48 schreef agressive het volgende:
als je nou eerst es wat langer w8. iig kan je hd foutje hebbe gemaakt (hoe dan ook) of je heb je pc zomaar uitgekijlt, vinnie ook niet leuk. HD is gisteren vervangen door een absoluut goede (ben bang da 'k de vor. hiermee stuk heb gekregen trouwens...
boeit t echt zoveel dat ie t aangeefT? Werkt je pc nog? Ja boeit abs., (bluescreen tijdens boot)PC wordt uiteraard op de juiste manier afgesloten maar vertikt 't dan weer op een random dag/tijdstip ThnX in elk geval
Euhhhhh, please, als je niet weet hoe je moet quoten, doe het dan niet.
And The Only One
Sorry hoor Diamon, ik hoop dat je mijn vrij ernstige digitale misstap zelfstandig zult kunnen verwerken. Echter die M$ maakt me soms zo desperado dat ik niet op dat moment de tijd voor mezelf neem het "quoten" te leren. Hiervoor gaarne begrip. Had je ook nog n id voor de workaround voor dit probleem??
Thanks
Thanks
Ik zal toch mijn psychiater moeten vragen of ik geen geestelijke ondersteuning nodig heb.
Al zal hij van mening zijn dat ik dat altijd nodig heb.
Trek er es een reepje geheugen uit, en kijk of je het nu nog steeds krijgt (zo ja, reepje omwisselen).
Je kunt je melding natuurlijk ook effe bij MS opgeven, en kijken wat dat brengt.
Al zal hij van mening zijn dat ik dat altijd nodig heb.
Trek er es een reepje geheugen uit, en kijk of je het nu nog steeds krijgt (zo ja, reepje omwisselen).
Je kunt je melding natuurlijk ook effe bij MS opgeven, en kijken wat dat brengt.
And The Only One
Allrightie Diamon, dacht ik ook al aan... Prier: artikel had ik ook al gevonden alleen m'n probleem is dat het een erg (niet na te bootsen) klacht is en ik dus gewoon weer met m'n PC aan de gang zal moeten gaan, waarna ik over een dag of drie wellicht weer "verrast" word, okay in dat geval is t dus de andere memory module. Of zouden er nog meer zaken niet in orde kunnen zijn.. (zoals M$ het verwoord: or some other hardware problem) Iemand reeds hands-on ervaring hiermee??
Vermoedelijk opgelost:
Een geheugenmodule verwijderd, gelijk de volgende boot hetzelfde laken en pak. De vermoedelijk boosaardige mudule verwijderd, andere terug d'rin en zonder al teveel schade dmv van windows repair eea een wedergeboorte laten ondergaan...
Een geheugenmodule verwijderd, gelijk de volgende boot hetzelfde laken en pak. De vermoedelijk boosaardige mudule verwijderd, andere terug d'rin en zonder al teveel schade dmv van windows repair eea een wedergeboorte laten ondergaan...
Okay dan, probleem opgelost dus.
Zijn we weer vrienden
Zijn we weer vrienden
And The Only One
O.K.! Nou ook weer helemaal gelukkig
Pagina: 1