Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes
Vraag
Beste antwoord (via bobcom op 06-12-2019 22:00)
https://www.zdnet.com/art...-free-windows-10-upgrade/
Alle reacties
https://www.zdnet.com/art...-free-windows-10-upgrade/
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Je laptop heeft toch w7? Dus hij adviseert om service pack 1 te installeren (wat ik sowieso aanraad als je dat nog niet hebt). Dus hoe kom je daar bij?en Windows 7 SP 1 installeren in Windows 8 lijkt mij ook wat curieus. Wat kan ik doen om mijn laptop-Lightroom op hetzelfde niveau als mijn laptopLightroom te krijgen?
Edit spuit 11. Ik denk dat Adobe een check doet op W8 en dan vawege de upgrade mogelijkheid maar zegt dat je moet upgraden. Met Windows 7 gaat dat niet zo makkelijk en geven ze geen melding maar in plaats daarvan stopt de ondersteuning gewoon een keer helemaal.
[ Voor 28% gewijzigd door Ventieldopje op 02-12-2019 11:12 ]
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Had'ie dat maar! Er zit Win 8.1 op - van aankoop af - en afaik kan je dan niet via Win 7 naar SP 1. Ik heb al een keer ge-upgraded naar W10, maar daarmee kreeg ik zoveel gelazer in mijn simpele thuisnetwerkje dat ik (op advies van een netwerkmeneer) terug gegaan ben naar Win 8. Maar het lijkt erop dat ik zal moeten kiezen of delen: naar Win 10 langs de door @wappiewappie genoemde weg of vrede hebben met het feit dat ik alleen maar veel, en niet alles van LR heb.Ventieldopje schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:10:
[...]
Je laptop heeft toch w7? Dus hij adviseert om service pack 1 te installeren (wat ik sowieso aanraad als je dat nog niet hebt). Dus hoe kom je daar bij?
Edit spuit 11. Ik denk dat Adobe een check doet op W8 en dan vawege de upgrade mogelijkheid maar zegt dat je moet upgraden. Met Windows 7 gaat dat niet zo makkelijk en geven ze geen melding maar in plaats daarvan stopt de ondersteuning gewoon een keer helemaal.
Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes
Huh, nee dit heeft niks met W7 SP1 te maken en dat wordt ook helemaal niet bedoeldbobcom schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:09:
[...]
Had'ie dat maar! Er zit Win 8.1 op - van aankoop af - en afaik kan je dan niet via Win 7 naar SP 1. Ik heb al een keer ge-upgraded naar W10, maar daarmee kreeg ik zoveel gelazer in mijn simpele thuisnetwerkje dat ik (op advies van een netwerkmeneer) terug gegaan ben naar Win 8. Maar het lijkt erop dat ik zal moeten kiezen of delen: naar Win 10 langs de door @wappiewappie genoemde weg of vrede hebben met het feit dat ik alleen maar veel, en niet alles van LR heb.
Dus, wat je zou kunnen doen is W7 er op zetten net zoals je andere laptop met als consequentie dat je geen updates meer zal ontvangen en je laptop potentieel zo lek is als een mandje. Ook steeds meer software zal ondersteuning voor W7 stopzetten als het aan Microsoft ligt.
Andere optie (zou ik aanraden) is om W10 er schoon op te installeren en het probleem met je thuisnetwerk is waarschijnlijk te wijten aan de ondersteuning voor SMB1 die uit staat. Die kun je makkelijk inschakelen in W10 en dan kun je o.a. weer verbinden met een NAS bijvoorbeeld. Dat is het enige qua netwerken wat ik zo kan bedenken dat niet out of the box werkt bij W10.
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Geen mogelijkheid om de adobe cc 2018 bij Adobe te verkrijgen, alleen illegaal!