Het zal wel aan mijn noobheid liggen, maar ik snap iets niet. Ik gebruik Lightroom Classic cc, zowel op een desktopje (HP8300 Elite SFF) met Win 7 Pro als op een (ook niet zo jonge) Asus K55V laptop met Win 8.1. Goed genoeg voor mij, maar waar Lightroom op het desktopje de laatste updates (ver 9.0 met de textures-slider) installeert, wil de laptop niet verder gaan dan LR 7.3 - zonder texture-slider.
In plaats daarvan adviseert LR mij om of Windows 7 SP 1 te installeren, of door te gaan naar Windows 10.
In dat laatste heb ik niet zo'n zin - toch al gauw weer €100 aan licentiekosten - , en Windows 7 SP 1 installeren in Windows 8 lijkt mij ook wat curieus. Wat kan ik doen om mijn laptop-Lightroom op hetzelfde niveau als mijn laptopLightroom te krijgen?
In plaats daarvan adviseert LR mij om of Windows 7 SP 1 te installeren, of door te gaan naar Windows 10.
In dat laatste heb ik niet zo'n zin - toch al gauw weer €100 aan licentiekosten - , en Windows 7 SP 1 installeren in Windows 8 lijkt mij ook wat curieus. Wat kan ik doen om mijn laptop-Lightroom op hetzelfde niveau als mijn laptopLightroom te krijgen?
Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes