Spelfouten voorbehouden.
Voorbeelden graag ?
Duron vs. Athlon verschil of het verschil tussen de athlons ?
Het verschil tussen de Athlon en de Duron is dat de Duron een budget proc. is en dus eigenlijk iets minder goed presteerd op bepaalde dingen.
Bij een Athlon staan er wel eens letters achter... b.v. AXIA daar kan je aan zien welke core het is, en ongeveer schatten hoever je hem kan klokken.
Het verschil tussen de Athlon en de Duron is dat de Duron een budget proc. is en dus eigenlijk iets minder goed presteerd op bepaalde dingen.
Bij een Athlon staan er wel eens letters achter... b.v. AXIA daar kan je aan zien welke core het is, en ongeveer schatten hoever je hem kan klokken.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
ik bedoel idd meer de AMD1200 , AMD1200266 , AMD1200 met axiacore etcOp woensdag 01 augustus 2001 17:14 schreef Theuno het volgende:
Voorbeelden graag ?
Spelfouten voorbehouden.
ik heb zelf een TB 900@1000 met gewoon de multipl op 10 en 100Mhz FBS tot hoever kan ik die overklokken ongeveer of stel ik nu een domme vraag?Op woensdag 01 augustus 2001 17:14 schreef Theuno het volgende:
b.v. AXIA daar kan je aan zien welke core het is, en ongeveer schatten hoever je hem kan klokken.
Spelfouten voorbehouden.
Ah..
Die AXIA is de core zoals ik al zei, daarmee kan je de overclokbaarheid schatten (Erg waardevol voor tweakers
) En het andere 1200 266 en 1200 200 is het aantal mhz waarop de proc. communiceerd met het moederboard (correct me if me is fout) en zo kan je dus zien op wat voor MB je hem moet plaatsen
* Theuno heeft hem geedit vanwege een /me in da txt /me ..sja..
Die AXIA is de core zoals ik al zei, daarmee kan je de overclokbaarheid schatten (Erg waardevol voor tweakers
* Theuno heeft hem geedit vanwege een /me in da txt /me ..sja..
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
eerlijk gezegt?Op woensdag 01 augustus 2001 17:16 schreef Stoned-cow het volgende:
FAQ al gelezen?
"nee"
(en ik krijg weer op mn donder
Spelfouten voorbehouden.
en die AXIA .. die is goedkopen dan de 266Mhz houd dat dan in dat hij mindergoed te overklokken is of dat hij op 100Mhz draaid ipv 266?Op woensdag 01 augustus 2001 17:18 schreef Theuno het volgende:
Ah..
Die AXIA is de core zoals ik al zei, daarmee kan je de overclokbaarheid schatten (Erg waardevol voor tweakers) En het andere 1200 266 en 1200 200 is het aantal mhz waarop de proc. communiceerd met het moederboard (correct me if * Theuno is fout) en zo kan je dus zien op wat voor MB je hem moet plaatsen
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
You naughty boyOp woensdag 01 augustus 2001 17:19 schreef raptile het volgende:
[..]
eerlijk gezegt?
"nee"
(en ik krijg weer op mn donder)
ja klopt stoute jongen 
nou die 1200 266 is een TB 1200 met een FSB van 266 (133Mhz)
en die met de axia core is een core (op de proc.) die beter is te klokken (bijv.)
en die met de axia core is een core (op de proc.) die beter is te klokken (bijv.)
Op woensdag 01 augustus 2001 17:22 schreef juanp het volgende:
ja klopt stoute jongen
is die 266 dan niet gewoon een overklokte 100 Mhz?
Spelfouten voorbehouden.
Ja, sorryOp woensdag 01 augustus 2001 17:19 schreef raptile het volgende:
eerlijk gezegt?
"nee"
(en ik krijg weer op mn donder)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()