Toon posts:

Monitor zonder speakers, maar opzoek naar speakers!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Heb al een tijdje deze monitor:
Samsung U28E590D - 4K Monitor

Ik gebruik deze monitor voor mijn Xbox one , ( ja ik weet dat een 4K monitor nu nog niet veel effect heeft maar in de toekomst ben ik van plan een nieuwere Xbox te kopen)

Om terug te komen op mijn vraag, momenteel gebruik ik mijn headset om muziek te luisteren of bij het spelen van games etc,

Nu wil ik een speakerset aanschaffen om deze aan te sluiten op mijn monitor om niet iedere keer mijn headset te moeten gebruiken.

Nu ben ik niet de meeste handige elektronica techneut , maar ik vraag me af hoe sluit ik deze speakerset aan? Nu ik weet dat mijn monitor geen USB aansluiting heeft en deze wel normaal op een PC zit? Of is dit helemaal niet nodig,

Dus eigenlijk in het kort hoe kan ik zo’n speakerset zometeen aansluiten op deze monitor (zie boven) en mijn Xbox?

Bij voorbaat dank,

(Mocht dit niet de juiste categorie zijn , voel je vrij deze te verplaatsen)

Beste antwoord (via Verwijderd op 01-12-2019 14:34)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:10:
Nu ik weet dat mijn monitor geen USB aansluiting heeft en deze wel normaal op een PC zit? Of is dit helemaal niet nodig?
Speakers met alleen USB zie je niet veel, het is vooral 3,5 mm jack (soms met verloop naar RCA) wat de klok slaat. Als er USB op zit is de speaker wel te gebruiken als DAC maar die hoef je niet per se te gebruiken. Als je een speakersetje koopt met S/PDIF In kan je deze wellicht ook rechtstreeks op de Xbox aansluiten. Al met al is het handiger eerst iets van een speakerset op het oog te hebben en dan te zien hoe deze het beste aan kan worden gesloten. Aansluiten is namelijk afhankelijk van de ingangen van de speakerset.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 01-12-2019 14:28 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:40
Als ik het goed zie heeft je monitor een koptelefoonaansluiting, en daar kan je ook een speakerset op aansluiten. Het geluid van je Xbox gaat dan via je monitor naar je speakers.

The devil is in the details.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:10:
Nu ik weet dat mijn monitor geen USB aansluiting heeft en deze wel normaal op een PC zit? Of is dit helemaal niet nodig?
Speakers met alleen USB zie je niet veel, het is vooral 3,5 mm jack (soms met verloop naar RCA) wat de klok slaat. Als er USB op zit is de speaker wel te gebruiken als DAC maar die hoef je niet per se te gebruiken. Als je een speakersetje koopt met S/PDIF In kan je deze wellicht ook rechtstreeks op de Xbox aansluiten. Al met al is het handiger eerst iets van een speakerset op het oog te hebben en dan te zien hoe deze het beste aan kan worden gesloten. Aansluiten is namelijk afhankelijk van de ingangen van de speakerset.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 01-12-2019 14:28 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.