Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop 14"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dark Rider
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:15
Ik ben al een paar weken opzoek naar een degelijke 14’ laptop hij moet zeker niet de nieuwste games kunnen draaien op high settings. Maar age of empires 2 hd en eventueel age of empires 4 zou mooi meegenomen zijn.

Ik vind het een lastige keuze omdat de meeste 14’ laptops grafisch meestal de intel uhd 620 aan boord hebben en deze toch behoorlijk waardeloos is. Ik heb een budget voor ogen tot maximaal 800€

Momenteel had ik deze laptop gevonden

Een asus zenbook pro 14’ met een intel i5 8265U en geforce 1050 Max Q voor de prijs van 800€ Maar deze is jammer genoeg niet meer leverbaar ik vind ook nergens voor deze prijs een 14’ met een videokaart die ongeveer even goed is. Misschien hebben jullie nog suggesties.

Alvast bedankt.

Alle reacties

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 11:31
In de pricewatxh staat geen enkele laptop die aan al je eisen voldoet. (14 inch, video kaart van prestatie 1050 of hoger, 800 e)

Conclusie: pas je eisen aan.
Is 15 inch bijv een optie?
Of ga je voor de mindere video kaart? ( bijv een mx150 of mx250)

• Dark Rider
Het liefst zou ik een 14’ hebben om altij een 15’ mee te nemen is toch niet bepaald praktisch vind ik.

De mx 150 of 250 ben ik inderdaad aan het overwegen , al betwijfel ik dat deze kaart de nieuwe age of empires zal kunnen draaien.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:26
Een moderne 15.6" met dunne bezels hoeft niet veel groter te zijn dan een 14", je kunt beter vergelijken op buitenmaten en gewicht.

• Dark Rider
Oke bedankt voor de tip zal is rondkijken op buitenmaten dan.

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:53

vectormatic

Warlock of the doorlock

@Dark Rider kijk ook eens naar AMD laptops, de Vega 8/10 GPUs van een Ryzen 5/7 haalt geen GTX1050 niveau, maar is wel stukken sneller dan HD620. Vega 10 is ongeveer gelijkwaardig aan de MX230 als ik notebookcheck mag geloven.

Zoek dan wel een model met of dual channel geheugen, of de mogelijkheid om met een 2e dimmetje dual channel te draaien

EDIT: bijvoorbeeld de Thinkpad E485 pricewatch: Gigabyte GT 1030 Low Profile 2G

[ Voor 19% gewijzigd door vectormatic op 01-12-2019 19:47 ]

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Pagina: 1