Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 07:29
Beste Tweakers,

Sinds een aantal maanden geeft mijn 55B7 storingen op de hdmi poort waar de kpn arris decoder o.a. aan zit gesloten. Het beeld valt weg en begint te flikkeren en storen, ook de menu's e.d. dus het is een connectie probleem tussen de tv en arris. Na een power cycle van de Arris of het loskoppelen van de hdmi kabel gaat het weer een dagje goed.

Het volgende heb ik getest of is er gebeurt:
-3 verschillende Arris decoders gebruikt (ook ander type)
-verschillende hdmi poorten
-verschillende hdmi ingangen
-Lg heeft complete moederbord vervangen
-gespeeld met Arris instellingen (720p bijv)

[Video: http://fooc.nl/plaatjes/20191108_045010000_iOS.MOV]

Ik ga deze week LG weer bellen om het weer aan te melden maar aan jullie de vraag om even mee te denken, zie ik iets over het hoofd? Hebben jullie tips?

[ Voor 20% gewijzigd door Focus op 01-12-2019 07:29 ]

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-11 09:58
Andere hdmi kabel geprobeerd?

• Focus
Oeps vergeten in mijn verhaal, in het begin al keer verwisseld met een andere. Nu gister voor de zekerheid maar een nieuwe gepakt. Ben benieuwd.

• Focus
Helaas na een hoopvolle week net weer de storing, snap er weinig van.

Verwijderd

Heb je ook andere apparaten die via HDMI zijn verbonden? Zo ja, hoe functioneren die?

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-11 17:53
(jarig!)
Als andere hardware op de diverse HDMI dezelfde fouten geeft is er waarschijnlijk een defect in het toestel en tijd voor LG.
Neem aan dat je geen HDMI kabels hebt gewisseld met in werking zijnde randapparatuur, dit is vaak de oorzaak van een defecte HDMI aansluiting.
Pagina: 1