Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1294822

Topicstarter
Hoi,
Ik zoek een zo veilig mogelijk apparaat om filmopnames van gesprekken mee te maken.
Er moeten ongeveer 10 opnames van 45min op kunnen, en het liefst met USB poort, mocht ik er een keer iets vanaf willen halen. Maar ik zou de opnames er vooral rechtstreeks op af willen kunnen spelen (en dan moet er ook redelijk geluid uitkomen)
Omdat het privacy gevoelige informatie is doe ik dit liever niet op mijn telefoon, (die overal mee naartoe gaat) dan wel mijn privé tablet.
Heeft iemand tips? Is het onveilig als ik dit op een apparaat doe met internet verbinding?
Alvast dank!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:30

g0tanks

Moderator CSA
Je laat het heel moeilijk klinken, maar het lijkt me dat een willekeurige categorie: Videocamera's of zelfs categorie: Actioncams volstaat. Eventueel met externe microfoon erbij voor betere geluidskwaliteit.

Wat is je budget?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

https://www.wehkamp.nl/so...PEC_LA5cegOwaArLpEALw_wcB

Zoiets? Is een willekeurige hoor, maar Sony heeft een lange geschiedenis van het maken van dictatiemachines ( of hoe ze officieel ook mogen heten.)

Hypocrites must die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:35
Ik denk dat TS een opnameapparaat met camera zoekt, aangezien "filmopnames" genoemd werd.

Ik vraag me dan o.a. af hoe groot het scherm moet zijn om de opnames af te spelen. Moet ik denken aan formaat smartphone, tablet, of ouderwetse camcorder?

Ik denk dat als je bezorgd bent om de veiligheid, dat het dan inderdaad verstandig is om het apparaat niet overal mee naartoe te nemen (als dat verder niet nodig is) en om het apparaat dan ook niet op internet aan te sluiten. Dus een formaatje camcorder (die waarschijnlijk helemaal geen internet of netwerkverbinding heeft) zou best handig kunnen zijn, zoals:
pricewatch: Sony Handycam HDR-CX240E Zwart

Als je dan opnames eraf wilt halen, haal je of de geheugenkaart eruit of sluit je een USB kabeltje aan.

Maar dit apparaat heeft wel maar een klein schermpje: 2,7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1294822

Topicstarter
Hoi, dank voor meedenken! Een videocamera met een groot scherm zoek ik dan. Maar die je dan weer makkelijk kan meenemen :)