eigen torrent niet willen uploaden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel1512
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-02 22:23
Mijn vraag
mijn eigen torrent wil niet uploaden naar de anderen clients

Relevante software en hardware die ik gebruik
gepobeert met
  • transmission
  • qBittorrent
  • utorrent
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
  • meerdere trackers al geprobeerd hij kan de peers kunnen alkaar vindeden allen er komt geen connectie tot stand
  • port forwarding
anderen torrent's werken wel download en upload (ubuntu torrent)

het kan zijn dat ik gewoon iets fout doe alle ik kan de oplossing helaas niet nergens anders op het internet vinden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grote kans dat de portforwarding niet goed ingesteld staat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel1512
de port staat open

chacked via natstat op een remote host

ook heb ik gepobeedt om via een ander computer op het zelfde subnet te downloaden

[ Voor 41% gewijzigd door wessel1512 op 30-11-2019 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:46
Firewall van je computer al gecheckt?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
wessel1512 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:12:
mijn eigen torrent wil niet uploaden naar de anderen clients
Hoe heb je dat getest?

Welke client als "server"? Welke client als "download" peer? Hoe zaten die op internet? Allemaal op zelfde netwerk achter nat? Via 4G dongle of tethering? Welke tracker? Hoe heb je de .torrent gegenereerd? Hoe lang heb je getest? 5 minuten of 24u?

En als je een stappenplan hebt gebruikt, nog eens kritisch naar de stappen kijken. Denk ook aan de instructies van de tracker.
meerdere trackers al geprobeerd hij kan de peers kunnen alkaar vindeden allen er komt geen connectie tot stand
[...]
anderen torrent's werken wel download en upload (ubuntu torrent)
Jouw torrent staat in trackers, andere torrents werken probleemloos, dan misschien gewoon geen interesse bij potentiële downloaders?

Het zou niet moeilijker moeten zijn dan: .torrent genereren op je "server", .torrent uploaden naar tracker en je "server" aan laten staan. Vriend(in)/kennis/familielid laten "downloaden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel1512
JaDatIsPeter schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:51:

Welke client als "server"? Welke client als "download" peer? Hoe zaten die op internet? Allemaal op zelfde netwerk achter nat? Via 4G dongle of tethering? Welke tracker? Hoe heb je de .torrent gegenereerd? Hoe lang heb je getest? 5 minuten of 24u?
ik heb in totaal 3 pc waar een van de seed is en de anderern twee proberen te douwnlowden
een op het zelfde subnet als de seed en de anderen op een andere locatie
ik heb in totaal 3 uur lang geprobeerd een connectie tot stand te brengen daar naar heft het nog een paar uur aan staan zonder resultaat

voor de netwerk opstelling maken we gebruik van ipv4 die genat word door onze edgerouter naar onze mkb intenet aansluiting de ander client heeft ongeveer de zelfde opstelling
JaDatIsPeter schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:51:

Jouw torrent staat in trackers, andere torrents werken probleemloos, dan misschien gewoon geen interesse bij potentiële downloaders?

Het zou niet moeilijker moeten zijn dan: .torrent genereren op je "server", .torrent uploaden naar tracker en je "server" aan laten staan. Vriend(in)/kennis/familielid laten "downloaden".
zo als heer boven als gemeld staat heb ik zelf 2 clients staan om me te testen dus demand is er en kan ik ook zien in de tracker's

onder tussen is een van de clents langzaam aan het downloaden :?
Pagina: 1