[Outlook 365] Verwijderde IMAP folder komt terug

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Mijn pa maakt gebruik van Ziggo mail en wil deze zowel op zijn iPhone en iPad als op zijn laptop kunnen benaderen. Als hij een mail op een van deze apparaten verwijdert, is het de bedoeling dat ze ook op de andere apparaten weg gaan. Daarom alles als IMAP ingesteld.

Nu krijg ik het niet voor elkaar op de laptop: Daar staan mappen die NIET op de Ziggo server staan (niet zichtbaar dus via mail.ziggo.nl), zelfs na het opnieuw aanmaken van een account. Wanneer ik zo'n submap verwijder in Outlook, dan verdwijnt deze voor een paar seconden om daarna weer terug te komen. En zoals gezegd, ze staan NIET op de server, dus ik heb geen idee waar ze vandaan komen. Ik dacht dat IMAP altijd een 1-op-1 kopie van de server liet zien, omdat de mail niet lokaal komt te staan, dus ik begrijp niet waar ik nu de oplossing moet zoeken.

De Ziggo helpdesk was alles behalve behulpzaam: Het was een outlook issue en dat bieden ze geen ondersteuning in. Ook Google hielp me niet verder. Jullie wellicht nog tips?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-10 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mooie uitleg, maar je mist nou net de kritieke informatie: de naam van de map(pen). Er zijn een paar standaard mappen die er hoe dan ook zijn. Zeg dus even welke je telkens ziet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Hero of Time schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 20:45:
Mooie uitleg, maar je mist nou net de kritieke informatie: de naam van de map(pen). Er zijn een paar standaard mappen die er hoe dan ook zijn. Zeg dus even welke je telkens ziet.
Sorry dat dit nou juist niet duidelijk was! Het gaat om enkele zelf aangemaakte mappen met totaal andere namen dan de systeemmappen. Ook geen bijzondere tekens erin. Zeg maar 'Huis' en 'GLW'.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
1. Vind in Outlook de account lokatie op je windows schijf
2. Verwijder account in Outlook
3. Verwijder de map in Windows
4. Maak account weer aan in Outlook

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar