Ik heb een klein probleempje met mijn Sony STR-DH520 receiver. Hij werd altijd automatisch wakker wanneer hij een signaal ontving op een van de HDMI inputs. Maar sinds een tijdje doet hij dit niet meer... Geen idee waar dit precies aan ligt. Ik heb in alle settings gekeken maar kan het probleem maar niet achterhalen ook een reset heeft niet geholpen... Heeft iemand een oplossing of zal dit onderdeel van de receiver het begeven hebben?
HDMI CEC (of hoe Sony en het merk van je andere apparatuur het noemen) ingeschakeld?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
CTRL.HDMI heet het op de receiver en staat aan.
Kom er net achter dat de receiver wel automatisch inschakelt als ik de aangesloten projector aan heb staan. Zo raar.. Daar heb ik alle HDMI CEC wel uitstaan..
Kom er net achter dat de receiver wel automatisch inschakelt als ik de aangesloten projector aan heb staan. Zo raar.. Daar heb ik alle HDMI CEC wel uitstaan..
Ik ben er eindelijk uit... Het probleem lag bij mijn projector... Wanneer ik de HDMI kabel er uit trok of de stroom kabel er uit haalde werkte het goed. Vervolgens heb ik de kabel in de andere HDMI poort gestopt op de projector en het werkt weer zoals het moet.. Wat het verschil is tussen de poorten geen idee maar hier kan een slotje op.