Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekks
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-01-2020
Hi guys,

Ik heb een iphone 7 waar ik al 2 keer een nieuwe batterij in heb gezet. Vandaag werd ik wakker, zag dat de telefoon uit was gevallen. Dus ik zet het aan lader. En weer geen response. hij reageert helemaal niet meer. Voorgaande situaties heb ik de batterij vervangen en toen deed ie het weer. En nu weer zelfde verhaal. Telefoon reageert niet. En waarschijnlijk weer nieuwe batterij erin. Paar dagen werken en valt het waarschijnlijk weer uit. Oplaad poortje schoongemaakt, daar zal het niet aan liggen. Heel irritant, weten jullie waar het wellicht aan ligt?
Heb de telefoon nu 2 jaar, waarschijnlijk tijd voor een nieuwe, maar financieel op het moment niet mogelijk.

Enig idee?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dat kan voorkomen met die aftermarket batterijen. heb je geen garantie op de batterij ?
Zo zie je maar dat je beter gelijk org. bij Apple had kunnen vervangen, a €55,- De rest is niet origineel en kan zoiets veroorzaken. net als fake kabels(niet MFI-gecertificeerd ) door Apple of origineel Apple. daar zit een chip in die het laden regelt. ook kan je dockcon. defect zijn of de chip op je logic-board...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.