Apple AirPods Pro Review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 13:30
reviews: Apple AirPods Pro - Vooruitgang om voor te sparen

/cc @Andrasman

Ik vind 't opmerkelijk hoe weinig aandacht er besteed wordt aan de kwaliteit van het geluid. Ik had dit op z'n minst bij de plus/minpunten en op een aparte pagina verwacht. In plaats daarvan is het een alinea'tje op de tweede pagina.

Je koopt primair oortjes om naar muziek/geluid te luisteren, dan lijkt me dat toch wel dé core feature waar het product om draait. Het leest nu een beetje alsof je een review van een Tesla hebt, waarop van alles beschreven wordt over de auto, behalve hoe hij rijdt.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
We zijn hier bij de AirPods eerste en tweede generatie uitgebreid op in gegaan. Die reviews staan ook gelinkt in het artikel. Aangezien het kwaliteitsverschil op dit vlak erg gering is, heb ik hier niet veel tekst aan gewijd. Daarnaast is geluidskwaliteit in hoge mate subjectief en lastig te testen en stoppen we de tijd die we hebben voor een review graag ook voor een relatief groot deel in het vergaren van informatie waar we beter mee kunnen helpen.

Andrasman