Sonos/Harman Kardon Wifi - oplossingen ipv receiver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adk156
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-10-2020
Hallo allemaal,

Momenteel heb ik een Onkyo receiver met daaraan gekoppeld Tannoy - speakers. Hoewel onlangs wat verbeterd mankeert er naar mijn mening toch nog altijd iets aan het geluid.

Heel voorzichtig denk ik aan Sonos/Harman Kardon om deze set te vervangen maar dat roept twijfels op. Hoe verhoudt het geluid van deze Wifi-speakers zich tot standaard speakers. Of is het gewoon appels met peren vergelijken en zijn de wifi-oplossingen meer gericht op TV (homecinema-achtige dingen) en zulspeakers meer gericht op audio ?

Wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 16:33
Waarom geen Sonos Amp combineren met twee zuilspeakers? Dit is mijn mening de beste tussenoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-10 07:59
adk156 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:40:
Hallo allemaal,

Momenteel heb ik een Onkyo receiver met daaraan gekoppeld Tannoy - speakers. Hoewel onlangs wat verbeterd mankeert er naar mijn mening toch nog altijd iets aan het geluid.

Heel voorzichtig denk ik aan Sonos/Harman Kardon om deze set te vervangen maar dat roept twijfels op. Hoe verhoudt het geluid van deze Wifi-speakers zich tot standaard speakers. Of is het gewoon appels met peren vergelijken en zijn de wifi-oplossingen meer gericht op TV (homecinema-achtige dingen) en zulspeakers meer gericht op audio ?

Wat denken jullie ?
ik heb ditzelfde probleem gehad en uiteindelijk gegaan voor de hk citation setup bar surround en woofer. schoonvader heeft de sonos setup. Ik moet zeggen deze klinkt met muziek spelen sneller vol (je moet de citation set wat harder zetten) maar hk zit nog volop in de updates. Met een film weet je niet wat je mee maakt en verliest sonos het als je het mij vraagt. Bel anders Wifi Media. Die gasten hebben een luisteruimte staan en kunnen je veel meer erover vertellen.